Udslæt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
15 svar
3 synes godt om
26. april 2015

Hertz

min bonussøn på 8 har været hjemme hos en kammerat og lege i weekenden og da han kommer hjem i dag klager han over at det klør, han siger det startede igår aftes. Det er på begge hans ben og arme. Nogle der ved hva det kan være??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

Zenia's mor

Hertz skriver:

min bonussøn på 8 har været hjemme hos en kammerat og lege i weekenden og da han kommer hjem i dag klager han over at det klør, han siger det startede igår aftes. Det er på begge hans ben og arme. Nogle der ved hva det kan være??

Har han været ved branæller eller dyr eller sådan noget 

Anmeld Citér

26. april 2015

Hertz

Zenia's mor skriver:

Har han været ved branæller eller dyr eller sådan noget 

Nej har spurgt ham. 

Anmeld Citér

26. april 2015

Zenia's mor

Er der noget han ikke kan tåle eller er allergisk over for 

Anmeld Citér

26. april 2015

Hertz

Zenia's mor skriver:

Er der noget han ikke kan tåle eller er allergisk over for 

Ja synes nemlig også det ligner noget allergi noget men han har aldrig haft det før.

Anmeld Citér

26. april 2015

God-mor

Hertz skriver:

Det ligner min datters børneeksem.

Anmeld Citér

26. april 2015

Hertz

God-mor skriver:

Det ligner min datters børneeksem.

Ja min datter har nemlig også børneeksem men kan man godt få det lige pludselig i en alder af 8 år. Min datter har jo haft det fra hun var lille.

Anmeld Citér

26. april 2015

God-mor

Hertz skriver:

Ja min datter har nemlig også børneeksem men kan man godt få det lige pludselig i en alder af 8 år. Min datter har jo haft det fra hun var lille.

Okay, ja jeg syntes det ligner noget eksem, men hvis han ikke har haft børneeksem før, så tror jeg ikke det er det. Måske har han spist noget han ikke kan tåle, eller har haft noget nyt tøj på eller noget ? Ville lige få ham til lægen i morgen i hvert tilfælde. Klør det ?

Anmeld Citér

26. april 2015

Hertz

God-mor skriver:

Okay, ja jeg syntes det ligner noget eksem, men hvis han ikke har haft børneeksem før, så tror jeg ikke det er det. Måske har han spist noget han ikke kan tåle, eller har haft noget nyt tøj på eller noget ? Ville lige få ham til lægen i morgen i hvert tilfælde. Klør det ?

Ja han siger det klør. Vi har aftalt med ham at vi lige ser hvordan det ser ud i morgen og hvis det stadig er der ringer vi og får en tid hos lægen. 

Anmeld Citér

26. april 2015

1977

Profilbillede for 1977
Hertz skriver:

Ja han siger det klør. Vi har aftalt med ham at vi lige ser hvordan det ser ud i morgen og hvis det stadig er der ringer vi og får en tid hos lægen. 

Jeg synes det ligner nældefeber. Har det været rødt?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.