Forhold slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2015

Anonym trådstarter

Av hvor gør det ondt. Egentlig ikke i hjertet for følserne er der bare ikke mere, men i maven og hovedet. Alt det jeg nu skal ha styr på. Puhh. Og dating- det magter jeg bare slet ikke, som i nogensinde. Tror jeg skal være alene for altid :/ 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Av hvor gør det ondt. Egentlig ikke i hjertet for følserne er der bare ikke mere, men i maven og hovedet. Alt det jeg nu skal ha styr på. Puhh. Og dating- det magter jeg bare slet ikke, som i nogensinde. Tror jeg skal være alene for altid :/ 

Min dog du skal være sigle altid  men du får lige 

Anmeld Citér

26. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Du får lige et kram med på vejen  

Er selv lige gået fra min kæreste, men her var der ikke rigtig noget der blev lavet om. Vi har aldrig boet sammen og ses ikke ret ofte, så har længe følt vi bare var bollevenner 

Anmeld Citér

26. april 2015

PernilleogLouis

du får et herfra - og det med at tænke man er alene for altid - den er jeg helt med på 

Anmeld Citér

26. april 2015

Zenia's mor

Du får lige en. Det et sgu hårdt 

Anmeld Citér

27. april 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Stort kram her fra 

Mit bedste råd er at tænke positivt og ta én dag af gangen 

Ta imod alt den hjælp du kan få og støt dig op af dine nærmeste. 

Jeg har været i samme spor engang.. Følelserne var væk, men frygten for hvor jeg skulle starte var svær.. 

Fandt hurtigt en ny lejlighed og en fantastisk kæreste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.