Eksperthjælp: 11 måneder. vinker og peger ikke, kan det være autisme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2015

TNBC

Hun har slettet sig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

modesty

Yurie skriver:

Hun har slettet sig

Det var ærgerligt.  Jeg håber virkelig at hun har taget de velmenende råd til sig, men man kan jo godt frygte det modsatte.

Anmeld Citér

26. april 2015

TNBC

modesty skriver:

Det var ærgerligt.  Jeg håber virkelig at hun har taget de velmenende råd til sig, men man kan jo godt frygte det modsatte.

Ja bliver også lidt nervøs, når hun  slettede sig efter det.

Anmeld Citér

27. april 2015

FrkGranger

Ved hun har slettet sig, men kan være hun stadigvæk læser med...

Jeg har det præcis som du har beskrevet mange gange... Mit bunder i dårligt selvværd og en skidt barndom... Og søgte hjælp netop fordi det hverken er sundt for mig eller min søn...

Jeg går til psykolog og min sundhedsplejerske kommer stadigvæk, min søn er 11 mdr 1/5..

Mit bedste råd er at, kontakte din sundhedsplejerske pg få en snak pg hun kan bedømme din søn. 

Det der hjalp mig var at ligge alle bøger der handlede om hvad børn skulle kunne og helt lade værd med at se hvad andre børn kan i den alder...

Hvis du er her under nyt navn er du velkommen til at skrive en besked...

Anmeld Citér

27. april 2015

Sprit25

Havde håbet at finde hende inde på min-mave da jeg ved hun er derinde, men hun har åbenbart også slettet sig der Søde Missehxx tag det ikke ilde op! Folk vil virkelig bare gerne hjælpe dig! Du må også gerne skrive til mig

Anmeld Citér

28. april 2015

metteevasmor

Tak for svar..

han leger meget og vil gerne have mig med når han leger.. Viser mig legetøjet som han leger med osv, og griner og smiler meget..

Han er altid meget opmærksom på hvor jeg er, og "kalder" altid hvis han bliver utryg, så skal han lige op et par minutter og så er han klar igen. 

Han elsker at blive kildet og griber helt vildt når vi gør det, og kigger mig også i øjnene i mens for det meste.. 

Så jeg synes egentlig han er ret velfungerede på alle andre områder end at han ikke peger og vinker. Vi har øvet det en masse med ham men det virker ikke som om at han interesserer sig for at lære det lige nu.

hans ører er i øvrigt tjekket, fik dræn i december og hører nu fint ��

Jeg har faktisk helt samme problem som dig med min datter.. Hende er jeg også bekymret for! Min datter vinker, klapper og peger ikke nemlig heller ikke og virker slet ikke som om hun interessere sig for det!!  Men hun øver sig på at gå, og det tror jeg hun bruger tiden på nu.. Så kommer det andet nok ��

Anmeld Citér

4. maj 2015

missehxx

metteevasmor skriver:

Jeg har faktisk helt samme problem som dig med min datter.. Hende er jeg også bekymret for! Min datter vinker, klapper og peger ikke nemlig heller ikke og virker slet ikke som om hun interessere sig for det!!  Men hun øver sig på at gå, og det tror jeg hun bruger tiden på nu.. Så kommer det andet nok ��

Tak for svar �� vi var til 1-års undersøgelse idag hvor jeg talte med lægen om det �� han har dog lært at vinke �� men lægen sagde at det ikke betyder noget om hb kan klappe eller pege endnu.. Han koncentrerer sig nok bare om noget andet �� hun mente slet ikke det var noget at være bekymret for.. Håber det kan berolige dig lidt også ��

Anmeld Citér

4. maj 2015

Sprit25

missehxx skriver:

Tak for svar �� vi var til 1-års undersøgelse idag hvor jeg talte med lægen om det �� han har dog lært at vinke �� men lægen sagde at det ikke betyder noget om hb kan klappe eller pege endnu.. Han koncentrerer sig nok bare om noget andet �� hun mente slet ikke det var noget at være bekymret for.. Håber det kan berolige dig lidt også ��

ER glad for du er kommet tilbage og at du har fået lidt ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.