Hjælp til facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2015

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved, om man kan gøre sådan på facebook, at en man har på sin venneliste kan blokeres så vedkommende ikke kan se de opslag man laver, men bliver på ens venneliste?

Jeg har prøvet at trykke bloker, men så fjerner jeg bare vedkommende fra min venneliste også.

Jeg er blevet meget uvenner med et godt vennepar, men vil ikke slette dem som venner da vi sandsynligvis finder ud af tingene på et tidspunkt. Men imens vi ikke er på talefod, synes jeg ikke at de ting jeg slår op på facebook kommer dem ved.

Jeg håber at nogen kan hjælpe!

- Jeg skriver anonymt i tilfælde af, at vedkommende læser med herinde og ikke behøver at vide at jeg ikke synes de skal følge med på min facebook i øjeblikket.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Fremad

Under venner kan du sætte dem på begrænset... Eller bekendte så ser de ikke dine opslag medmindre de er offentliggjort 

Anmeld Citér

25. april 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Under venner kan du sætte dem på begrænset... Eller bekendte så ser de ikke dine opslag medmindre de er offentliggjort 

Tak!
Kan du også fortælle mig hvordan jeg kan se om mine opslag er offentliggjort? 

Anmeld Citér

26. april 2015

LouiseEm

Er der nogen der ved, om man kan gøre sådan på facebook, at en man har på sin venneliste kan blokeres så vedkommende ikke kan se de opslag man laver, men bliver på ens venneliste?

Jeg har prøvet at trykke bloker, men så fjerner jeg bare vedkommende fra min venneliste også.

Jeg er blevet meget uvenner med et godt vennepar, men vil ikke slette dem som venner da vi sandsynligvis finder ud af tingene på et tidspunkt. Men imens vi ikke er på talefod, synes jeg ikke at de ting jeg slår op på facebook kommer dem ved.

Jeg håber at nogen kan hjælpe!

- Jeg skriver anonymt i tilfælde af, at vedkommende læser med herinde og ikke behøver at vide at jeg ikke synes de skal følge med på min facebook i øjeblikket.

Når du laver et opslag kan du trykke på det lille ikon øverst (hos mig er det ikonet med de 2 figurer, det kan også være en jordklode alt efter dine privatindstillinger.) Her kan du vælge hvem der kan se det opslag du er i gang med at skrive. Her kan du vælge "venner undtagen..." og skrive dine venners navne ind. Så kan de ikke se opslaget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. april 2015

LouiseEm

Tak!
Kan du også fortælle mig hvordan jeg kan se om mine opslag er offentliggjort? 

Dine opslag er offentliggjort for alle hvis der, øverst i opslaget, vises en lille jordklode. Hvis det er ikonet med de 2 figurer som på billedet ovenover er det kun dine venner på Facebook som kan se det. Vil altid anbefale udelukkende at lave opslag på Facebook som dine venner kan se, og ingen andre. Der er ingen grund til, at vidt fremmede mennesker kan se hvad du skriver 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.