brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
4 synes godt om
25. april 2015

lillehåb

Da mig og min kæreste startede på Herlev Fertilitet, viste jeg godt at det kunne trække ud og at der er mange der har prøvet i mange år.

Og hver gang jeg læser om jer der er igennem det samme bliver jeg glad på jeres vegne for så ved jeg der er håb for os.

Men stadig kan jeg sidde og græde over det ikke lykkes for os. Efter vi gik igennem sidste ægopsætning og det desværre ikke gik. Fik vi af vide vi skulle have en pause. Og pga vi skal til Bornholm i en uge kan vi ikke begynde på behandling denne omgang og må vente endnu en måned.

Aldrig har en måned følt så lang tid. Tror virkelig jeg er nede i et sort hul.. Er træt at høre på ens veninder der brokker sig over deres børn og over de savner at være alene. Er træt at høre om graviditet, fødseler og andet der har med babyer og børn at gøre til hver eneste fest/angement vi er til.

Er kommet så langt at jeg ikke kan overskue at smile falsk og overskue deres snak.

Og selvom man prøver at snakke omandet, har de en evne til at dreje snakken ovee til baby og børn igen..

Og helt seriøst hvis jeg høre en til sige denne sætning: bare rolig, det sker når man mindst venter sig.

Så giver jeg en lussing til den person.

De aner intet om de følser man går igennem. Tænker og valg man er nød til at tage.

Undskyld har virkelig brug for luft, tak for i ville lytte. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

JH12

Nok er min historie en anden, men kan virkelig godt forstå dig!

jeg krydser fingre meget fingre for at heldet snart er med jer 

Anmeld Citér

26. april 2015

Kærlighediminmave

Kender det alt for godt, hvis jeg hører en gang til sige: du skal bare lade være med at tænke på det, eller.. Det kommer når man mindst venter det. Så stopper jeg de ord ned i halsen på dem. Undskyld. Ved godt mange bare ikke ved bedre, men det er bare det værste man kan høre!! 

Anmeld Citér

26. april 2015

Mulle0802

Jeg kan sagtens forstå dig, sådan havde jeg det også første forsøg IVF som ikke gav gravidlitet. Jeg havde et par dage hvor jeg var nedtrykt men vendte den så om og blev glad for alle de ting jeg nu måtte og den frihed i det. Drikke al den cola jeg ville, bære, løbe, drikke alkohol osv. Det fik mig faktisk til at nyde min måned fri, jeg følte jeg havde fået "mit liv" igen uden begrænsninger. I går startede vi i 2. IVF - jeg håber det giver mig begrænsninger de næste 9 mdr. men hvis ikke så vil jeg nyde de måneder i sommerferien uden (dog med bekymringer om, at 3. forsøg er sidste forsøg) Jeg håber du kan formå at se det positive i "fri" måneden - det at jeg har gjort det, har faktisk gjort at mens kom som et chok og tilmelding til behandling fordi jeg havde fået så meget fokus væk fra behandlingsverdenen. 

Anmeld Citér

26. april 2015

lillehåb

Jeg ser bestemt det positive da jeg skulle vente 1 1/2 månede her sidst. Men at vente yderligere en månede så ventetiden bliver 2 1/2 måned synes jeg bare er en lang fri tid.

Men det har sat mit i jagt på at finde alternative hjælpemidler.. Det har ikke taget min kamp gejst, men at gå ned og han og se mange højgravide og mange med barnevogne. Påvirker mig bare lidt negativt nogle gange

Er der nogen der har hørt om biopat? �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.