Da mig og min kæreste startede på Herlev Fertilitet, viste jeg godt at det kunne trække ud og at der er mange der har prøvet i mange år.
Og hver gang jeg læser om jer der er igennem det samme bliver jeg glad på jeres vegne for så ved jeg der er håb for os.
Men stadig kan jeg sidde og græde over det ikke lykkes for os. Efter vi gik igennem sidste ægopsætning og det desværre ikke gik. Fik vi af vide vi skulle have en pause. Og pga vi skal til Bornholm i en uge kan vi ikke begynde på behandling denne omgang og må vente endnu en måned.
Aldrig har en måned følt så lang tid. Tror virkelig jeg er nede i et sort hul.. Er træt at høre på ens veninder der brokker sig over deres børn og over de savner at være alene. Er træt at høre om graviditet, fødseler og andet der har med babyer og børn at gøre til hver eneste fest/angement vi er til.
Er kommet så langt at jeg ikke kan overskue at smile falsk og overskue deres snak.
Og selvom man prøver at snakke omandet, har de en evne til at dreje snakken ovee til baby og børn igen..
Og helt seriøst hvis jeg høre en til sige denne sætning: bare rolig, det sker når man mindst venter sig.
Så giver jeg en lussing til den person.
De aner intet om de følser man går igennem. Tænker og valg man er nød til at tage.
Undskyld har virkelig brug for luft, tak for i ville lytte.
Anmeld
Citér