Neglelak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: må man tage neglelak på

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

819 visninger
8 svar
3 synes godt om
25. april 2015

ob

Må man tage neglelak på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

jeg har valgt det fra i min 8 mdr . tænker at det er flyt med aLT muligt, som jeg ikke vil give til min baby. Også har jeg noget at gælde mig til efter graviditet

Anmeld Citér

25. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg har hørt noget om, at Essies neglelakker skulle være ok for gravide, men ellers har jeg fundet denne side  http://www.rawmakeup.dk/negle.html hvor der sælges vandbaserede neglelakker uden alt muligt i. Jeg har ikke selv prøvet endnu, men jeg tror jeg ender med at købe så jeg kan have det på tæerne til sommer. Der skal det ikke skiftes så tit (i hvert fald ikke på mig) og jeg tænker, at hvis man bruger en acetonefri neglelakfjerner i et godt ventileret rum eller udendørs til sommer, så burde det gå

Der er sikkert også mange andre sider der sælger vandbaseret neglelak, men jeg har ikke lige undersøgt det nærmere endnu - ved ikke om rawmakeup er den billigste forhandler

Anmeld Citér

25. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg brugte ikke neglelak. Heller ikke under amning.

Alt med måde - det var sådan jeg levede under graviditeten. Så jeg kunne godt have fundet på det hvis det betød meget for mig, men det fylder stadigvæk ikke så meget for mig, men derimod et par glas vin har jeg savnet 

Det var også "kun" lige 18 mdr jeg ikke måtte diverse

Anmeld Citér

25. april 2015

ob

libramarie skriver:

jeg har valgt det fra i min 8 mdr . tænker at det er flyt med aLT muligt, som jeg ikke vil give til min baby. Også har jeg noget at gælde mig til efter graviditet

Tak for svar

jeg er nemlig i 36 uger idag så vil jeg hellere ikke brug neglelak før jeg har født 

Anmeld Citér

25. april 2015

ob

ErDetSnartNU skriver:

Jeg har hørt noget om, at Essies neglelakker skulle være ok for gravide, men ellers har jeg fundet denne side  http://www.rawmakeup.dk/negle.html hvor der sælges vandbaserede neglelakker uden alt muligt i. Jeg har ikke selv prøvet endnu, men jeg tror jeg ender med at købe så jeg kan have det på tæerne til sommer. Der skal det ikke skiftes så tit (i hvert fald ikke på mig) og jeg tænker, at hvis man bruger en acetonefri neglelakfjerner i et godt ventileret rum eller udendørs til sommer, så burde det gå

Der er sikkert også mange andre sider der sælger vandbaseret neglelak, men jeg har ikke lige undersøgt det nærmere endnu - ved ikke om rawmakeup er den billigste forhandler

Ja jeg har lige bestilt derinde for 39kr og tak 

Anmeld Citér

25. april 2015

ErDetSnartNU

Hm, jeg har lige været inde og læse nogle anmeldelser af vandbaseret neglelak, og det lader til, at det er svært at have med at gøre og at det kun holder få dage. Så kan det godt være, at det ikke kan betale sig alligevel 

Anmeld Citér

25. april 2015

Vivienne

Jeg brugte neglelak gennem hele graviditet og nu mens jeg ammer. Har en sund og rask baby

Anmeld Citér

25. april 2015

jenny4

Som jeg har hørt det er det ikke neglelakken der er farligst men mere fjerneren man bruger når det skal af igen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.