Hej piger. Jeg har pco og har fået pergotime. Jeg var til scanning i torsdags på cd 15 og havde en stor follikel på 25 mm ! Min gyn mente at den var lidt for stor og nok ikke ville briste og give mig æl. Jeg har taget æltest siden i søndags og fik i går pludselig en ekstra streg på æltestene (har taget to forskellige slags). Jeg har altid helt negative test, hvor man kun kan se kontrolstregen, men nu var der lige pludselig to streger på begge tests - dog var teststregen stadig mindre tydelig end kontrolstregen. Jeg ved at begge streger skal være lige tydelig for at den kan betegnes som positiv, men når nu at der aldrig er en teststreg, men nu pludselig er en lidt tydelig en - hvad skal jeg så regne med? Jeg har taget en igen her til morges, som dog er lidt svagere end i går. Jeg fik i torsdags MEGET ømme brystvorter og ælslim. Min frygt ligger i, at jeg er bange for at jeg kun har dannet lidt hormon - som ikke er nok til at briste folliklen - men som godt kan fanges lidt på æltesten. Hvad tænker I? Har I nogen erfaring med dette?
Anmeld
Citér