Tivoli friheden med 4-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. april 2015

LouiseEm

Hej! 

Min store søn har været lidt "forsømt" siden lillebror kom til. Med forsømt mener jeg, at hvor vi før var i badeland, biograf og zoo flere gange i måneden før i tiden, er der ikke tid til den slags efter fødslen af nummer 2, som nu er 6 måneder. På mandag er den lille hos sin far hele dagen, så overvejer en tur i Tivoli friheden med min søn. Vi kommer dog halvanden times kørsel fra, og vil derfor høre herinde, om det er køreturen og turpasset værd for en 4-årig? Er der mange ting han kan prøve, og vil han få noget ud af det? Synes deres hjemmeside er mega spøjs og kan ikke finde rundt i det 

Vh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Jeg må sige, jeg var der med min pige på 2 (3 nu), sidste år, og det var guld værd - så tror det er det samme for en på fire  

det er dog begrænset med forlystelser, men hvis man ikke har noget imod at prøve det samme flere gange, er det turen værd ☺️

Anmeld Citér

25. april 2015

GUSO

Vi elsker Tivoli friheden der er rigtig meget for en 4 årig jeg vil bestemt sige det er et besøg værd.. Det er jo ikke Kbh Tivoli størrelse men et lille og bestemt meget børne venligt tivoli.. 

Anmeld Citér

25. april 2015

lene

Der er masser af ting for 4 årige i tivoli friheden, hvis du indtaster hans alder og højde. for du at vide hvad han kan prøve.

http://www.friheden.dk/forlystelser/hvad-kan-jeg-proeve/#.VTsRuSHtnl8 

min den store elskede det da han var i den alder 

så helt klart en anbefaling

Mvh Lene 

Anmeld Citér

25. april 2015

SHERO

Vi elsker friheden. ... min søn på fem er en lille kylling og tør ikke så mange ting, men de ting han tør elsker hann, og så prøver  han dem bare en masse gange. .. det bedste ved friheden er at der næsten ingen kø er... vi var afsted i påsken i solskin og kun et par dage efter de åbnede sæsonen. Og hans stop max i kø 3-4 min ved hver forlystelse... man får meget mere for pengene end ff.eks Djurs eller Legoland. .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.