Kender i det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2015

Mynewlife

Kender i den der med " føler den er der denne månede.." jeg har kun haft den en gang før, hvor jeg testede tidligt, hvor der kom 2. streg efter noget tid.. Og det gjorde der flere gange.. Denne gang har jeg haft de niv og jag i den ene side. Spurgte om der var nogen der havde prøvet nogle "implations-smerter" Det passede med tidspunktet nemlig, og det var en meget mærkelig følelse... Fik denne flotte ÆL test den 18.. 

Nå, pointen var bare, at jeg HÅBER at den er der, og tror på det.. Vi er igang med 5. cyklus :-)

Hvis der er nogle der vil skrive, er i velkommen til det!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Chris87

Det kender jeg godt - havde sådan fornemmelse indtil i går hvor det begyndte at trække op til at tante rød er på vej - dog ikke konmet endnu, så håber stadig (er over tid nemlig, men ingen positive teste desværre)..Er på min 10 cyklus, så det begynder at blive lidt trist i længden at glæde sig for meget, for man bliver desværre lige så skuffet  

Men jeg håber inderligt for dig, at den sidder lige i skabet og du får to streger på en g-test denne gang, din ÆL test er super .

Anmeld Citér

24. april 2015

Mynewlife

Chris87 skriver:

Det kender jeg godt - havde sådan fornemmelse indtil i går hvor det begyndte at trække op til at tante rød er på vej - dog ikke konmet endnu, så håber stadig (er over tid nemlig, men ingen positive teste desværre)..Er på min 10 cyklus, så det begynder at blive lidt trist i længden at glæde sig for meget, for man bliver desværre lige så skuffet  

Men jeg håber inderligt for dig, at den sidder lige i skabet og du får to streger på en g-test denne gang, din ÆL test er super .

Håber også for dig at du får en positiv test! Det kan jo være dit hcg produceres langsomt :-)

Og mange tak :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.