Plukkeveer øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2015

MT86

EBK skriver:

Jeg synes du skal kontakte FG. Plukveer må ikke gøre ondt, som du beskriver de gør.

De gør ikke ondt mere!! Men nu må jeg lige se tiden lidt an her til formiddag for har ikke mærket hende siden igår! Hun plejer at være meget aktiv om morgen!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Kløver

MT86 skriver:

Øv altså!! 

Indtil videre idag har der ikke været noget! Men har endnu ikke mærket noget til hende. Hun plejer at være meget aktiv om morgen! Så er lige OBS på at om jeg mærker hende i løbet af noget tid!!

Kan jeg godt forstå, sikker på alt er okay. Du må hvile det du kan hvis de kommer igen 

Anmeld Citér

25. april 2015

MT86

Årgangs Mor skriver:

Kan jeg godt forstå, sikker på alt er okay. Du må hvile det du kan hvis de kommer igen 

Præcis!! 

Endelig har hun tumlet rundt!! Så nu er jeg ikke nervøs mere

Anmeld Citér

25. april 2015

Kløver

MT86 skriver:

Præcis!! 

Endelig har hun tumlet rundt!! Så nu er jeg ikke nervøs mere

Hvor dejligt at høre ����

Anmeld Citér

25. april 2015

MT86

Årgangs Mor skriver:

Hvor dejligt at høre ����

Det er så dejligt!!

Anmeld Citér

25. april 2015

Hertz

MT86 skriver:

Jeg har aftalt med manden at det ikke må blive værre nu. Ellers skal der ringes! Tror smerterne er pga jeg har fået keglesnit 3gange.. 

Men kan selvfølgelig ikke være 100% sikker om det er det... Tænker det også kan være en Uvi,men ser det lige an lidt mere...

Jeg ville holde mig meget i ro hvis jeg var dig. Blev selv scannet omkring uge 24 og der så det fint ud havde rigtig mange plukkeveer og da jeg var i uge 28 blev jeg scannet igen og der var der kun 1,5 cm tilbage var sengeliggende derfra og fødte 5 uger for tidligt. Lægerne siger det er pga keglesnit og fraråder mig at få flere børn nu.

Anmeld Citér

25. april 2015

MT86

Hertz skriver:

Jeg ville holde mig meget i ro hvis jeg var dig. Blev selv scannet omkring uge 24 og der så det fint ud havde rigtig mange plukkeveer og da jeg var i uge 28 blev jeg scannet igen og der var der kun 1,5 cm tilbage var sengeliggende derfra og fødte 5 uger for tidligt. Lægerne siger det er pga keglesnit og fraråder mig at få flere børn nu.

Jeg skal også scannes igen i uge 28. Jeg prøver at passe på!! Og holde mig så meget i ro jeg nu kan!!

Anmeld Citér

25. april 2015

ob

modesty skriver:

Jeg havde over 100 plukkeveer hver dag fra jeg var i uge 16. 

Men er det problematisk for dig fysisk, eller er det fordi du bekymrer dig?

Må man tage neglelak på

jeg er 36 uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.