Lykkeros!! Det var Vildt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
8 svar
24 synes godt om
24. april 2015

Os&lilledig

Jeg havde en MA med voldsomme komplikationer, indlæggelse og 2 x medicinske aborter i jan 2015.

jeg er nu gravid igen og nået dertil, hvor det gik galt sidst. Vi så hjerte blink i tirsdags, men Idag midt i timen begynder jeg at græde og går faktisk i panik! "Tænk hvis den er død igen ligesom sidst jeg var gravid, selvom vi havde set blink".. 

Jeg skriver til min kæreste at det en lorte dag og hvor meget angsten fylder. Min kæreste skriver straks "jeg henter dig og så køre vi til Kbh og bliver scannet". 

Vi køre så de små 100 km for en scannin trods det er 3 dage siden sidst. Vi kørte ind til "lille københavner" og de var bare SÅ søde og beroligede  os helt vildt. Vi så det lille hjerte igen, og VED i HVAD? vi hørte hjertet slå!!!!! Er endda kun 7+2. Fantastisk dag og oplevelse! Nu sidder jeg med min dvd og kan se og høre vores lille filur.. Tak lille Københavner, og forstående kærlig kæreste 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

jenny4

Os&lilledig skriver:

Jeg havde en MA med voldsomme komplikationer, indlæggelse og 2 x medicinske aborter i jan 2015.

jeg er nu gravid igen og nået dertil, hvor det gik galt sidst. Vi så hjerte blink i tirsdags, men Idag midt i timen begynder jeg at græde og går faktisk i panik! "Tænk hvis den er død igen ligesom sidst jeg var gravid, selvom vi havde set blink".. 

Jeg skriver til min kæreste at det en lorte dag og hvor meget angsten fylder. Min kæreste skriver straks "jeg henter dig og så køre vi til Kbh og bliver scannet". 

Vi køre så de små 100 km for en scannin trods det er 3 dage siden sidst. Vi kørte ind til "lille københavner" og de var bare SÅ søde og beroligede  os helt vildt. Vi så det lille hjerte igen, og VED i HVAD? vi hørte hjertet slå!!!!! Er endda kun 7+2. Fantastisk dag og oplevelse! Nu sidder jeg med min dvd og kan se og høre vores lille filur.. Tak lille Københavner, og forstående kærlig kæreste 

Skøn kæreste og dejlig oplevelse

Anmeld Citér

24. april 2015

Frk.S

Hvor skønt - og dejligt at din kæreste tager dine følelser seriøst.

Håber for dig, at du nu kan slappe lidt af indtil NF og krydser alt hvad jeg kan for at din lille spire hænger ved til termin. 

Anmeld Citér

24. april 2015

Os&lilledig

jenny4 skriver:

Skøn kæreste og dejlig oplevelse

Fantastisk oplevelse! Hver gang jeg ser det hjerte så smelter jeg og der letter 100 kg fra hver skulder!

Anmeld Citér

24. april 2015

Lilotte87

Nåårh hvor rørende  

Stort tillykke 

Anmeld Citér

24. april 2015

Os&lilledig

Frk.S skriver:

Hvor skønt - og dejligt at din kæreste tager dine følelser seriøst.

Håber for dig, at du nu kan slappe lidt af indtil NF og krydser alt hvad jeg kan for at din lille spire hænger ved til termin. 

Det gjorde hun uden at blinke. Det var en dejlig oplevelse for begge at se det lille myr igen.. 

Vi skal scannes et par gange mere inde NF  

Anmeld Citér

24. april 2015

Os&lilledig

Lilotte87 skriver:

Nåårh hvor rørende  

Stort tillykke 

Tusind tak!! 

Anmeld Citér

24. april 2015

Frk.S

Os&lilledig skriver:

Det gjorde hun uden at blinke. Det var en dejlig oplevelse for begge at se det lille myr igen.. 

Vi skal scannes et par gange mere inde NF  

Ok... dejligt, man kan jo næsten ikke få nok af at se den lille på skærmen.  

Hvorfor skal i det? Er det pga. i har været i behandling eller scanninger i har købt jer til?

Anmeld Citér

24. april 2015

Os&lilledig

Frk.S skriver:

Ok... dejligt, man kan jo næsten ikke få nok af at se den lille på skærmen.  

Hvorfor skal i det? Er det pga. i har været i behandling eller scanninger i har købt jer til?

Nogle af dem er Aftale med lægen grundet det møg forløb vi var igennem og resten er selv købt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.