Cirkus og baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: What to do

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

470 visninger
2 svar
4 synes godt om
24. april 2015

Helloo

Vi skal i cirkus dannebrog  imorgen, og vi har billetter til første række.  

Men sagen er den at jeg ikke kan finde ud af om lille bror på 7 mdr skal med eller passes.  

Han kender ikke hende som skal passe ham særlig godt, og det gør mig lidt utryg.  Mest fordi han virkelig er mor afhængig.  Ofte dur far ikke engang.. 

Så hvad ville i gøre? Vil jo kun ham det bedste! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

De3Guldklumper

Louise6551 skriver:

Men sagen er den at jeg ikke kan finde ud af om lille bror på 7 mdr skal med eller passes.  

Han kender ikke hende som skal passe ham særlig godt, og det gør mig lidt utryg.  Mest fordi han virkelig er mor afhængig.  Ofte dur far ikke engang.. 

Helt klart få ham passet

Anmeld Citér

24. april 2015

lineog4

Louise6551 skriver:

Ville ikke tage ham med da jeg tænker det nok også er en hyggetur for storebrøster og med en på 7 mnd er der stor sandsynlighed for en af jeg må ud med ham det meste af tiden. 

Jeg havde nok selv kun taget en voksen afsted så enten mor eller far havde lillebror, men det er jo nok for sent nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.