GALDE - store ord kan forekomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. april 2015

Anonym trådstarter

Årh ja, i kender vel alle de dage hvor man bare ikke skulle have været stået op!!!

manden er på arbejde og har som regel kort arbejdsdage om fredagen (kl. 13) - nu er kl. Snart 19 og har ikke set skyggen af ham endnu da han dumme arbejde kræver at de bliver færdige med et stykke arbejde - men mens de SKAL lave dette så kræver firmaet at de lige pludselig skal lave noget andet imens og det har jo så resulteret i at de alle sammen er pisse sure og jeg sidder herhjemme og er pisse sur - og en lille dreng som bare ikke vil noget andet end at følge efter mig konstant og er pisse træt fordi han ikke gider at sove nok når han bliver lagt ud til formiddag og eftermiddag - og her sidder jeg og er pisse meget gravid og mine hormoner har SLET IKKE BRUG FOR DENNE DAG - det er bare så trælst når jeg ved min mand skal være væk hele næste uge og jeg har ikke fået handlet ind i dag og har ingen mad i huset og just eat leverer ikke ud til mig - det er SÅ trist 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

SandraXOXO

Åh mega træls lortedag :/ føler med dig! Lortedage er en god undskyldning for at æde fast food Hvorfor levere just eat ikke ud til dig? 

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Åh mega træls lortedag :/ føler med dig! Lortedage er en god undskyldning for at æde fast food Hvorfor levere just eat ikke ud til dig? 

Det er absolut ulempen ved at bo i det sorte Jylland på Lars tyndskids mark - så jeg må enten undvære eller tage baby med ind og hente - for manden har netop givet besked om han ikke er hjemme før 21 !! - det er i sådanne situationer man virkelig kan mærke man mangler veninder 

Anmeld Citér

24. april 2015

alenemor42

Uha jeg kender det og føler med dig!

Jeg har nemlig også haft en pisse lorte dag!

Er endelig blevet frisk efter 3 dage med influenza, er ude at køre i min 2 mdr. Gamle bil .... også på landet ad landevej, da jeg i et sving uden overblik må køre ud i rabatten fordi en IDIOT som snakker i mobil ligger MIDT på vej banen. ... og jeg intet valg har medmindre jeg skal køre ind i ham.... resultat : min nye bil er ridset af buske på hele siden og idioten kører bare! !!

Min teenage datter pjækker fra sidste time og stikker en plade .... grrrrr 

Og mindre panik angst over at den store unge jeg har i maven ender som en 5 kg baby jeg skal føde.

...... for hulen altså

Så til dig 

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Uha jeg kender det og føler med dig!

Jeg har nemlig også haft en pisse lorte dag!

Er endelig blevet frisk efter 3 dage med influenza, er ude at køre i min 2 mdr. Gamle bil .... også på landet ad landevej, da jeg i et sving uden overblik må køre ud i rabatten fordi en IDIOT som snakker i mobil ligger MIDT på vej banen. ... og jeg intet valg har medmindre jeg skal køre ind i ham.... resultat : min nye bil er ridset af buske på hele siden og idioten kører bare! !!

Min teenage datter pjækker fra sidste time og stikker en plade .... grrrrr 

Og mindre panik angst over at den store unge jeg har i maven ender som en 5 kg baby jeg skal føde.

...... for hulen altså

Så til dig 

Du skal også have et 

Lorte dage burde være forbudt !!

og jeg HADER bare folk som ikke trækker ind til siden - især på de små veje hvor man ikke bare kan fræse 80 km/t forbi hinanden uden at miste et sidespejl - så den idiot som skulle snakke i telefon mens han kørte mod dig burde satme få sådan et spark et sted det gjorde virkelig ondt 

Heg fik mit fast food og venter på min mand kommer hjem inden for de næste 20 min 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.