Hej allesammen og tillykke
Jeg er ny her inde.... Jeg er 18 år gamle og har en mistanke om at jeg måske er gravid
jeg har regnet ud at hvis jeg er gravid så er jeg i 6 uge jeg har ikke tænkt på at det var en mulighed før for nogle uger siden da jeg begyndte at have det underligt... I onsdags tog jeg så en test men den var negativ.... Men er alligevel stadig i tvivl da hele min krop skriger "DU ER GRAVID"
jeg har følgene symptomer
jeg er træt hele tiden
jeg har meget store humørsvingninger (er normalvis en stille og rolig person) men nu råber og skriger jeg af alt og alle
jeg er sulten KONSTANT!! (Spiser normalvis ikke så meget) men nu æder jeg som en vanvittig.
jeg har morgenkvalme hver dag
jeg har det som om jeg har sten i min mave og den bobler helt vildt... Så meget at jeg faktisk kan mærke det udenpå maven
jeg har ømme bryster hele tiden
alle disse tegn kan selvfølelig også være noget andet også fordi testen var negativ men er stadig meget i tvivl
jeg fik godt nok min menstration for to uger siden men den var slet ikke som den plejer. Og så var den der sådan lidt on and off i en uge og nu her efter den er væk har jeg afth brunt udflåd i et par dage...
min mave er blevet større og har ændret sig fra. At være blød til at være hård og rundt (og nej det er ikke pga af hård mave eller luft der ikke kommer ud)
og så har jeg tænkt på om det at jeg fortsat er på p piller da jeg ikke har fastsat graviditet om det kan på virke testens svar... Har også en mistanke om at min menstration kan være pga p pille pause som jeg lige har haft
Håber der er nogle der har nogle ider og gode råd til mig
på forhånd tak 
Anmeld
Citér