gravid på trods af negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. april 2015

den glade

Hej allesammen og tillykke 

Jeg er ny her inde.... Jeg er 18 år gamle og har en mistanke om at jeg måske er gravid

jeg har regnet ud at hvis jeg er gravid så er jeg i 6 uge jeg har ikke tænkt på at det var en mulighed før for nogle uger siden da jeg begyndte at have det underligt... I onsdags tog jeg så en test men den var negativ.... Men er alligevel stadig i tvivl da hele min krop skriger "DU ER GRAVID" 

jeg har følgene symptomer 

jeg er træt hele tiden

jeg har meget store humørsvingninger (er normalvis en stille og rolig person) men nu råber og skriger jeg af alt og alle

jeg er sulten KONSTANT!! (Spiser normalvis ikke så meget) men nu æder jeg som en vanvittig.

jeg har morgenkvalme hver dag

jeg har det som om jeg har sten i min mave og den bobler helt vildt... Så meget at jeg faktisk kan mærke det udenpå maven 

jeg har ømme bryster hele tiden 

alle disse tegn kan selvfølelig også være noget andet også fordi testen var negativ men er stadig meget i tvivl 

jeg fik godt nok min menstration for to uger siden men den var slet ikke som den plejer. Og så var den der sådan lidt on and off i en uge og nu her efter den er væk har jeg afth brunt udflåd i et par dage...

min mave er blevet større og har ændret sig fra. At være blød til at være hård og rundt (og nej det er ikke pga af hård mave eller luft der ikke kommer ud) 

og så har jeg tænkt på om det at jeg fortsat er på p piller da jeg ikke har fastsat graviditet om det kan på virke testens svar... Har også en mistanke om at min menstration kan være pga p pille pause som jeg lige har haft

Håber der er nogle der har nogle ider og gode råd til mig

på forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

SaraSH

Jeg synes du burde gå en tur til lægen  

selvom en test siger nej, kan du jo stadig være gravid.

man kan også sagtens være gravid selvom man har 'menstruation'

mange ved det ikke, men man kan faktisk også godt blive gravid under sin menstruation  

håber det bedste for dig ! 

Anmeld Citér

24. april 2015

April-baby

Min tanke er at du bilder dig ind du er gravid, en måned inden jeg blev gravid med overs datter, havde jeg det på samme måned, jeg fik bare ikke min mens, men var ikke gravid, når man tænker meget over det, kan det meget let påvirke ens krop til at tro man er gravid (: ellers så tag til lægen. 

Anmeld Citér

24. april 2015

Anna2706

Det kan være din krop som driller dig :-) Min menstruation udeblev engang fordi jeg tænkte for meget på at blive gravid, det var simpelthen min krop som troede den var gravid uden jeg var det.

Da jeg blev gravid med min søn, testene jeg også først positiv 3 uger efter udeblevet menstruation, før var alle testene negative. Så det er svært at sige hvad det er i dit tilfælde men hvis der ikke sker mere, synes jeg du skal ringe til lægen :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.