kom nu mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
4 synes godt om
24. april 2015

Anonym trådstarter

Ja jeg går bare og venter på at bløde. For en gangs skyld glæder jeg mig. Har de sidste par dage mærket 1-2 gange om dagen de velkendte murren/lette mens agtige kramper, selvfølgelig slet ikke tæt på følelsen af menstruation men det der tidlige stadie. Håber vare snart den er på vej, desværre er mine brystvorter ikke begyndt at blive ømme endnu og det plejer de før jeg begynder at bløde. Det er hårdt at vente nu vi er så tæt på. Første iui behandling. Medicinen er hentet hjem og klar. Er så spændt. Sikkert en totalt ligegyldig tråd at oprette men er bare ved at springe og det er virkelig det her mit liv drejer sig om lige nu. 

Er der mon andre som venter på sin første insemination behandling?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

AMVA

Anonym skriver:

Ja jeg går bare og venter på at bløde. For en gangs skyld glæder jeg mig. Har de sidste par dage mærket 1-2 gange om dagen de velkendte murren/lette mens agtige kramper, selvfølgelig slet ikke tæt på følelsen af menstruation men det der tidlige stadie. Håber vare snart den er på vej, desværre er mine brystvorter ikke begyndt at blive ømme endnu og det plejer de før jeg begynder at bløde. Det er hårdt at vente nu vi er så tæt på. Første iui behandling. Medicinen er hentet hjem og klar. Er så spændt. Sikkert en totalt ligegyldig tråd at oprette men er bare ved at springe og det er virkelig det her mit liv drejer sig om lige nu. 

Er der mon andre som venter på sin første insemination behandling?  

Jeg har lige overstået vores 2 forsøg.. Og jeg testede d. 21 april.. Jeg har efterfølgende testet hver dag.. Og på søndag skal jeg efter anvisning fra OUH teste endnu en gang.. Men indtil nu har jeg testet positiv hver gang indenfor tiden..  Held og lykke med jeres behandling.. Håber det bedste for jer 

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

AMVA skriver:

Jeg har lige overstået vores 2 forsøg.. Og jeg testede d. 21 april.. Jeg har efterfølgende testet hver dag.. Og på søndag skal jeg efter anvisning fra OUH teste endnu en gang.. Men indtil nu har jeg testet positiv hver gang indenfor tiden..  Held og lykke med jeres behandling.. Håber det bedste for jer 

Hvor dejligt for jer at det lykkedes hurtigt. Var du igennem hormon behandling eller var det i egen cyklus?  Hvor lang tid har i forsøgt?  

Anmeld Citér

24. april 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Den er da slet ikke ligegyldig 

Håber den snart dukker op . og pøj pøj med projektet 

Anmeld Citér

24. april 2015

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Den er da slet ikke ligegyldig 

Håber den snart dukker op . og pøj pøj med projektet 

Mange tak  vi glæder os bare så meget til at komme igang. Et helt år hvor vi åbenbart har forsøgt forgæves fordi jeg sket ikke har ægløsning. Nu kan vi ENDELIG forsøge rigtigt. Håber bare det lykkes så i iui

Anmeld Citér

28. april 2015

AMVA

Anonym skriver:

Hvor dejligt for jer at det lykkedes hurtigt. Var du igennem hormon behandling eller var det i egen cyklus?  Hvor lang tid har i forsøgt?  

Jeg har været igennem hormon behandling med gonal f. Jeg har i dag været ved lægen og hans test testede også positiv.. Vi har forsøgt siden 2010.. Så det er rigtig lang tid.. Er glad for at det er lykkedes.. Nu er jeg bare desværre bange for spontan abort.. Men jeg håber det bedste.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.