4-årig helt hvid afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.200 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. april 2015

LouiseEm

Hej,

Den sidste uge har min store søn døjet med tynd mave. Det er helt hvidt det han kommer af med, og også lidt skummende. Hvad kan det være? Har fået besked på at ringe til lægen på mandag i deres telefontid, men synes godt nok der er længe til!

Vh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Troldemommi

LouiseEm skriver:

Hej,

Den sidste uge har min store søn døjet med tynd mave. Det er helt hvidt det han kommer af med, og også lidt skummende. Hvad kan det være? Har fået besked på at ringe til lægen på mandag i deres telefontid, men synes godt nok der er længe til!

Vh. Louise 

Hvid afføring er vist noget med ufordøjet fedt, det er ikke godt, jeg syntes du skal ringe til vagtlægen, der er jo lang tid til mandag morgen 

Monica 

Anmeld Citér

24. april 2015

L&V

Hvis det er hvid som i rigtig hvid så skal du ringe til en læge nu. Det ka være alt muligt fra manglende galde til leversygdom og det der er værre eller bedre

Anmeld Citér

24. april 2015

Os&lilledig

Lægevagten i aften!! 

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

Er i gang med at ringe nu. 27 minutters ventetid. Uacceptabelt 

Anmeld Citér

24. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
LouiseEm skriver:

Er i gang med at ringe nu. 27 minutters ventetid. Uacceptabelt 

Ja det er godt nok vildt som der kan være ventetid..

vil lige give en  med på vejen og høre om du har fundet ud af noget? Det lyder ikke så godt

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

SDD skriver:

Ja det er godt nok vildt som der kan være ventetid..

vil lige give en  med på vejen og høre om du har fundet ud af noget? Det lyder ikke så godt

Lægen i telefonen kaldte det et maveonde. Hun sagde der er meget i omløb, og at jeg skulle give ham smertestillende  Han er dog den eneste i omgangskredsen som har det, og ingen andre i børnehaven er ramt. Så det undrer mig meget. Må hive fat i egen læge mandag og forlange at de kigger på ham. Har læst online at det kan være alt muligt, lige fra galdesten til tumor. Og jeg er så træt af bare at blive affejet. Det er ikke normalt at en ellers sund og rask 4-årig skider tyndt hvidt skummende i over en uge, og beklager sig over mavesmerter flere gange om dagen, uden hverken at have feber eller andet, så jeg vil forlange at han bliver undersøgt  

Anmeld Citér

24. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja hiv hellere fat i egen læge så. 

ønsler for jer at det "bare" er maveonde og din lille dreng bliver fin og rask igen inden længe

Anmeld Citér

24. april 2015

aarhusmor

Da jeg havde det, fik jeg af vide at det var normalt for børn at få det pga. en virus.
Jeg havde selv let forhøjede levertal, men det gik over igen.

Men det er altid en god idé at få tjekket ved lægen hvis det fortsætter

Anmeld Citér

24. april 2015

put

Jeg ville ringe igen og insistere på at komme til vagtlægen. Hver gang jeg ringer til vagtlægen til mine børn forsøger de at få mig til at lade være med at komme, også selvom de skulle have penicillin osv, så tøv ikke med at ringe. Jeg synes ikke det lyder godt når afføringen er hvid!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.