silassui skriver:
Jeg har g - test dag i morgen, skulle have haft mens den 22 som er udeblevet. Har testet på livet løs uden positivt resultat og tror virkelig ikke jeg er gravid denne gang har heller ingen symptomer. Nogen der har prøvet lign og var gravid?
Jeg er endnu ikke gravid så kan ikke rigtig sige noget der.
MEN, jeg har selv en cyklus, hvor ÆL ligger sent (dag 16-18) og jeg får mens et sted mellem 7-10 dage efter ÆL, og selvom jeg selv har haft svært ved at tro på det, så siger min læge at det ikke er noget problem.
Så jeg synes ikke at det er helt fjollet at du får din mens tidligt, alle cyklusser er jo forskellige.
Når det så er sagt, så ville jeg stadig forsøge at vente med at teste til omkring 4+0, altså flere dage efter forventet mens. For bare fordi menstruationen ligger tidligt, er det jo ikke ensbetydende med at mængden af HCG stiger hurtigere.
Omvendt kan man også få sin mens og alligevel være gravid, fordi mængden af HCG ikke har været steget nok til at kunne stoppe menstruationen. Det kunne jeg forstille mig at vi der for menstruation kort efter ÆL er mere disponeret for end andre.
Jeg håber at det kunne hjælpe lidt og
for at du har en positiv test om nogle dage 
Anmeld
Citér