Hvordan mærkes det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2015

HVPigen

Jeg har ramt 3 trimester idag  

Men nu er der så mange der snakker om de kan mærke deres barn hikker. Kan det passe mit barn ikke hikker? jeg syntes bare det mærkes som alm spark  ? 

Og det ligner det også uden på maven! - ellers forstår jeg måske ikke hvordan man mærker forskel på spark og hikke! 

Hvordan gennemskuet i de små bøller? 

Og god weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

DortheL

HVPigen skriver:

Jeg har ramt 3 trimester idag  

Men nu er der så mange der snakker om de kan mærke deres barn hikker. Kan det passe mit barn ikke hikker? jeg syntes bare det mærkes som alm spark  ? 

Og det ligner det også uden på maven! - ellers forstår jeg måske ikke hvordan man mærker forskel på spark og hikke! 

Hvordan gennemskuet i de små bøller? 

Og god weekend 

Ved mig "hopper" maven det samme sted og det er rytmisk. Det føles slet ikke som almindelige spark :-) 

Anmeld Citér

24. april 2015

Tutter92

Hos mig hoppede maven også lidt, og det kom ligesom når man selv hikker, sådan lidt i en rytme. Det er slet ikke ligeså hårdt som spark

Anmeld Citér

24. april 2015

HVPigen

Ej så tror jeg slet ikke hun hikker derinde - for det har jeg bestemt ikke mærket da 

Ja så skulle det være fordi hun gør det om natten når jeg sover 

Anmeld Citér

24. april 2015

naj88

Jeg mærkede først hikke i 31. uge. Til gengæld var jeg slet ikke i tvivl om, at det var hikke. 

Anmeld Citér

24. april 2015

lillespir26

Maven hopper og det har sådan lidt i luft trykkende fornærmelse i underlivet sys jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.