Billig tv og internet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
2 synes godt om
23. april 2015

sne190810

Godaften i stuerne..  

Min kære mand og jeg, står for at muligvis at skulle flytte i en større (og derved dyrere......) lejlighed, og den lejlighed vi har været ude og kigge på idag, har intet tv eller internet tilknyttet, og derfor noget man selv kan bestemme for. 

Vi vil selvfølgelig gerne have noget billigt, og spare nogle penge hvor vi kan. Vi har overvejet slet ikke at have noget tv, men det ved jeg sgu ikke om jeg kan Elsker at slappe af om aftenen, foran fjerneren og se dårligt fjernsyn. 

Så derfor nogle spørgsmål...

- Hvilket selskab har i?
- Hvilke kanaler? (og hvor få/mange)
- Hvad betaler i pr måned? 

Til sidst hvis der er noget i kan anbefale, tager jeg selvfølgelig imod med kyshånd - ligesom hvis der er noget i kan fraråde at man skal holde sig fra. 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Jj1709

sne190810 skriver:

Godaften i stuerne..  

Min kære mand og jeg, står for at muligvis at skulle flytte i en større (og derved dyrere......) lejlighed, og den lejlighed vi har været ude og kigge på idag, har intet tv eller internet tilknyttet, og derfor noget man selv kan bestemme for. 

Vi vil selvfølgelig gerne have noget billigt, og spare nogle penge hvor vi kan. Vi har overvejet slet ikke at have noget tv, men det ved jeg sgu ikke om jeg kan Elsker at slappe af om aftenen, foran fjerneren og se dårligt fjernsyn. 

Så derfor nogle spørgsmål...

- Hvilket selskab har i?
- Hvilke kanaler? (og hvor få/mange)
- Hvad betaler i pr måned? 

Til sidst hvis der er noget i kan anbefale, tager jeg selvfølgelig imod med kyshånd - ligesom hvis der er noget i kan fraråde at man skal holde sig fra. 

På forhånd tak 

Vi har fullrate tv og internet, vi giver 398,- pr md ialt.. Hvilke kanaler vi har udover kanal 4 og 5 aner jeg ikke, men der er ialt 28.. :-D 

Anmeld Citér

23. april 2015

sne190810

Jj1709 skriver:

Vi har fullrate tv og internet, vi giver 398,- pr md ialt.. Hvilke kanaler vi har udover kanal 4 og 5 aner jeg ikke, men der er ialt 28.. :-D 

Hihi, det kender jeg godt. Tak for svar  

Umiddelbart kan jeg sagtens overleve med tvkanalerne DR1, TV2, TV3 og Kanal 4+5. Kan endda godt undvære knala 5, hvis det nu endelige skulle være

Men det lyder da som en fair nok pris, når internet er med i. 

Anmeld Citér

23. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu har jeg godt nok den lille tv pakke med i min husleje, så det har jeg ikke heeelt styr på hvor meget jeg giver for

Men jeg har internet hos telenor. en 20/2 forbindelse til 239 kr/mdr

Anmeld Citér

24. april 2015

Mettefpigen

Jeg hat tdc... tv-internet og mobil som koster Ca 600 kr om måneden alt efter hvad man vælger af abonnement ☺

Anmeld Citér

24. april 2015

JJP

Vi har også fullrate. Mellem tv(el stor) og 20MB internet.  Vi giver lige knap 450kr  pr mdr. 

Vi er virkelige glade for det. Har tidligere haft boxer ( utroligt dårligt signal og kundeservice)  yousee/ tdc -  der var tit der var blankt skærm med "beklager-boksen".  

Så vi skiftede og har ikke haft et eneste problem. Vi har sågar ringet ind ang. Ændring og det er sket på sekundet  og ikke en måned senere som ved fx andre selskaber.  

Så thumbs up for fullrate! 

Anmeld Citér

24. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi har valgt at spare kanalerne væk og nøjes med internet. Vi har fullrate og giver 200 pr måned.

Vi har så Netflix som koster 99 pr måned, men det er min far der har det, vi har bare en "bruger", så for os er det gratis. 

Før havde vi stofa og gav 300 pr del pr måned, så det blev hurtigt dyrt. Og tv så vi aldrig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.