Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal i morgen købe konfirmationsgave til kollegas søn, der skal konfirmeres. Jeg kender ham ikke og har ingen ide om hvad han interesserer sig for. Jeg har Max 500 kr. Er der nogen der har en god idé til gave????
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ann-kristina skriver: Jeg skal i morgen købe konfirmationsgave til kollegas søn, der skal konfirmeres. Jeg kender ham ikke og har ingen ide om hvad han interesserer sig for. Jeg har Max 500 kr. Er der nogen der har en god idé til gave????
Hvad med en box med 2 bio billeter + popcorn og sodavand til. Så kan han invitere en ven
Må nok sige jeg tror at et kort med pengene i vil Gøre størst lykke for en ung dreng så kan han selv vælge hvad han vil købe
Jeg vil også sige et kort med et par hundrede kroner i. Når det ikke er en du er sammen med, men kun drengens mor, så synes jeg det er fint med en lille opmærksomhed. Men ikke flere hundrede kroner.
Mon ikke de fleste unge, ville blive gladest for penge, så de kan købe iphones og lækkert tøj?
Mine drenge blev konfirmeret i søndags og der ønskede de sig penge . Hvilket jeg tror de fleste konfirmander gør. Med mindre der er disederet gaveønsker ville jeg give telegram med penge
Jeg skal til min fætters søns konfirmation midt i maj og han ønsker sig kun penge til en pc
jeg fandt en ide i en kreativ gruppe på Facebook som jeg har gemt et par billeder af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128