konfirmationsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
4 synes godt om
23. april 2015

ann-kristina

Jeg skal i morgen købe konfirmationsgave til kollegas søn, der skal konfirmeres. Jeg kender ham ikke og har ingen ide om hvad han interesserer sig for. Jeg har Max 500 kr. Er der nogen der har en god idé til gave????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

esioul

ann-kristina skriver:

Jeg skal i morgen købe konfirmationsgave til kollegas søn, der skal konfirmeres. Jeg kender ham ikke og har ingen ide om hvad han interesserer sig for. Jeg har Max 500 kr. Er der nogen der har en god idé til gave????

Hvad med en box med 2 bio billeter + popcorn og sodavand til. Så kan han invitere en ven 

Anmeld Citér

23. april 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Må nok sige jeg tror at et kort med pengene i vil Gøre størst lykke for en ung dreng så kan han selv vælge hvad han vil købe 

Anmeld Citér

23. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg vil også sige et kort med et par hundrede kroner i. Når det ikke er en du er sammen med, men kun drengens mor, så synes jeg det er fint med en lille opmærksomhed. Men ikke flere hundrede kroner.

Anmeld Citér

23. april 2015

SandraXOXO

Mon ikke de fleste unge, ville blive gladest for penge, så de kan købe iphones og lækkert tøj?  

Anmeld Citér

23. april 2015

bøllen

ann-kristina skriver:

Mine drenge blev konfirmeret i søndags og der ønskede de sig penge . Hvilket jeg tror de fleste konfirmander gør. Med mindre der er disederet gaveønsker ville jeg give telegram med penge

Anmeld Citér

23. april 2015

Kay

Jeg skal til min fætters søns konfirmation midt i maj og han ønsker sig kun penge til en pc 

jeg fandt en ide i en kreativ gruppe på Facebook som jeg har gemt et par billeder af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.