Hvordan!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
8 svar
14 synes godt om
23. april 2015

Anonym trådstarter

HVORDAN kommer man videre?? Jeg kan ikke det her mere, og skal ud af det her nu, men hvordan? Jeg elsker ham virkelig højt.  Vi har været sammen i 11 år og har flere børn sammen. 

Hvordan gør man dog??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

fo82

Det ville hjælpe en del med mere information...

men umiddelbart: spil med åbne kort, pak sagerne og rejs.

Anmeld Citér

23. april 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Det ville hjælpe en del med mere information...

men umiddelbart: spil med åbne kort, pak sagerne og rejs.

Vi flyttede fra hinanden for et kort stk tid siden, han har siden været sammen med en af mine veninder og vil nu gerne tilbage. Idag blev han meget voldig da jeg spurgte om vi ikke kunne snak sammen om tingene i aften, han stjal alle mine penge (4500kr) som mig og børnene skal købe mad for.. 

Anmeld Citér

23. april 2015

fo82

Anonym skriver:

Vi flyttede fra hinanden for et kort stk tid siden, han har siden været sammen med en af mine veninder og vil nu gerne tilbage. Idag blev han meget voldig da jeg spurgte om vi ikke kunne snak sammen om tingene i aften, han stjal alle mine penge (4500kr) som mig og børnene skal købe mad for.. 

Du skal slet ikke overveje at sætte dig ned og prøve at tale fornuft med ham...

meld ham for vold og tyveri, det der er strafbart og ikke acceptabelt... 

Anmeld Citér

23. april 2015

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Du skal slet ikke overveje at sætte dig ned og prøve at tale fornuft med ham...

meld ham for vold og tyveri, det der er strafbart og ikke acceptabelt... 

Nej du har ret det fortjener jeg eller børnene heller ikke

Anmeld Citér

23. april 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Som en anden siger meld ham, han stjæler jo ikke bare fra dig af men han er VOLDLIG og stjæler "maden" fra HANS EGNE BØRN!!

Anmeld Citér

23. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Politiet! !! 

Og det er ikke kærlighed når man bliver behandlet på den måde!!

Anmeld Citér

23. april 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

HVORDAN kommer man videre?? Jeg kan ikke det her mere, og skal ud af det her nu, men hvordan? Jeg elsker ham virkelig højt.  Vi har været sammen i 11 år og har flere børn sammen. 

Hvordan gør man dog??

Var det dig bag den anden tråd om evt at gå tilbage til ham til trods for han har været i et forhold i 1/2 år med din veninde?  

Anyway... Jeg syntes BESTEMT du skal komme videre, men som det første skal du melde ham for tyveri !!!! 

Sikker da noget svineri  At stjæle penge fra dig.. 

Så glem ham... Kom videre! 

Kærlighed gør skide ondt til tider... Men man kommer altid videre og finder ny kærlighed!  

Anmeld Citér

23. april 2015

SandraXOXO

Jeg ville kontakte politiet. Og hans forældre. Han er jo psykopat og nogle bør ta fat i ham og få ham i noget behandling. Normale mennesker er ikke voldelige eller stjæler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.