Jeg er nok bare gal og såret og har brug for at skrive det ned, og måske få nogle tanker med på vejen...
sagen er den at den ene af mine forældre er meget alvorligt syg af kræft, jeg har et rigtig tæt forhold til mine forældre som stadig er gift osv, så de er begge meget psykisk drænet...
Jeg er også enormt påvirket af situationen, men da vi har et barn og en på vej kan jeg ikke bare rende rundt og flæbe hele dagen, vi har en hverdag der skal fungere...
for omkring en måned siden, blev det hele for meget og jeg havde brug for at snakke og tude ud... Min kærestes svar var bare "det hjælper jo heller ikke noget at tale om det ene tiden", han sagde det ikke surt eller noget, men blev så sur og såret over at han ikke bare kunne høre på mig og trøste mig, var sur og indebrændt på ham i flere dage efter...
til sidst fik jeg sagt til ham at det gik mig på at han bare havde svaret sådan, at jeg bare havde brug for et kram og at græde ud, og at jeg ikke kunne forstå at han kunne virke så ligeglad med mig og de følelser jeg står med... Det kunne han måske godt forstå... Han er ikke typen der snakker om sine følelser eller problemer, men nogen ting kan bare ikke ignoreres til døde!!
nå men så idag, er der kommet mere dårligt nyt, vores barn ligger på sofaen og sover og jeg fortæller min kæreste det seneste nye, jeg bliver selvfølgeligt ked af det imens jeg fortæller, så siger han fandme bare "jeg kan ikke forstå du snakker om det når det gør dig ked af det" jeg var mundlam, det er omkring tre uger siden jeg fortalte ham hvad jeg havde brug for i denne situation også laver han samme stunt igen...
er det mig der er nærtagende??
vores forhold er langt fra perfekt, men vi har det generelt fint sammen, men lige det her får mig til at fokusere endnu mere på de ting der er galt i forholdet, og får mig til at overveje om jeg skal pakke mine ting
Jeg ved at når min forælder engang går bort vil han være der for mg, det har han været i tidligere hårde oplevelser, men hvis han ikke kan være der for mig på vejen og kam være så kold, ved jeg ærligt ikke om jeg vil have ham i min dagligdag... Måske lidt hormoner også spiller ind her, men synes sku han er tarvelig