Flytte kommune under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. april 2015

Looni

Er der nogen herinde der har erfaring med at flytte kommune under graviditeten og så stadig beholde sin jordemoder/fødested i den gamle kommune? - hvordan er det så med efterfølgende mødregruppe, kan man så godt blive tilknyttet mødregruppe (og sundhedsplejerske) i den nye kommune?

Eller bliver det besværligt hvis man vælger at beholde den gamle kommune indtil fødslen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Looni skriver:

Er der nogen herinde der har erfaring med at flytte kommune under graviditeten og så stadig beholde sin jordemoder/fødested i den gamle kommune? - hvordan er det så med efterfølgende mødregruppe, kan man så godt blive tilknyttet mødregruppe (og sundhedsplejerske) i den nye kommune?

Eller bliver det besværligt hvis man vælger at beholde den gamle kommune indtil fødslen? 

Det gjorde jeg og det kørte glat

Sp ringede til mig et par dage efter fødslen og aftalte første besøg. Der talte vi om mødregruppe og jeg fik tilbudt at komme i en alm mødregrupper og en særlig ung mødregruppen

Anmeld Citér

23. april 2015

Looni

MummiT skriver:

Det gjorde jeg og det kørte glat

Sp ringede til mig et par dage efter fødslen og aftalte første besøg. Der talte vi om mødregruppe og jeg fik tilbudt at komme i en alm mødregrupper og en særlig ung mødregruppen

Åh, det lyder da dejlig nemt 

- fødte du på hospitalet i den gamle kommune, eller i den nye? 

Anmeld Citér

23. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Looni skriver:

Åh, det lyder da dejlig nemt 

- fødte du på hospitalet i den gamle kommune, eller i den nye? 

I den gamle kommune. Der var som sagt ingen problemer med at jeg fødte der og kom i en helt fantastisk mødregruppe i den nye kommune

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.