Forslag til gave til dgpl.mor i afsked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2015

Tvebakken

Hej,

Min datter skal begynde i børnehave den 1. Maj, og skal jo så i den sammenhæng sige farvel til dagplejemor, som hun har elsket ar være hos. 

Min yngste skal overtage hendes plads. 

Vi vil gerne finde en ting til dagplejeren, for den tid hun har haft - uafhængig af, at vi jo skal komme der flere år endnu. Vi har været utrolig glade for hende (jo også derfor, vi har bedt om hende til den næste), men vil stadig gerne holde normal afsked. 

Så - hvad kan man købe? Vi tænker umiddelbart 2-300 kr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

CaWi

Her har vi i påsken sagt farvel til vores DP-mor.

Jeg går ikke ind for "personlige ligegyldige gaver". Her mener jeg malerier barnet har lavet, en kop barnet har tegnet på, eller noget hvor der står verdens bedste dagpleje mor. Det kommer til at drukne i alle de andre tegninger og krus hun har fået.

Vi gav en flot buket blomster, og to flotte pynte påskeæg. Det er ikke noget man som gæst i huset kan se er fra et af børnene, men hun kan selv tænke tilbage på hvem hun fik det af.

Alternativet til en sådan gave kunne f.eks. være en kurv med alle mulige lækkerier. 

Anmeld Citér

23. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vi gav en halskæde med et lille hjerte vedhæng i for hun havde bare en helt speciel plads i vores hjertercog hun er bare fantastisk og heldigvis har vi fået hende igen til lillebror

Anmeld Citér

23. april 2015

jenny4

Du kan også ligge en lyskæde hen af bordet - altså sådan en med store kugler som evt har forskellige farver. 

Anmeld Citér

23. april 2015

MetteT

Vi gav en trip trap nisse.. De har alle et navn og vi fandt selvfølgelig den der hed Kathrine ved vores datter og den der hed Kristian ved vores søn.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.