Hvor mange med i kirken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.801 visninger
11 svar
3 synes godt om
23. april 2015

Smusen

Profilbillede for Smusen

Jeg er ved at lave invitationer til min søns barnedåb, og vi er kommet op på 70 mennesker i alt. 

Umiddelbart vil vi invitere de nærmeste med i kirken og resten til festen bagefter, men vil lige høre, hvad I andre har gjort?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Alle gæster var med i kirken.

Du inviterer jo heller ikke til bryllup, men skriver i invitationen, at folk først må komme til festen bagefter 

Anmeld Citér

23. april 2015

jenny4

Smusen skriver:

Jeg er ved at lave invitationer til min søns barnedåb, og vi er kommet op på 70 mennesker i alt. 

Umiddelbart vil vi invitere de nærmeste med i kirken og resten til festen bagefter, men vil lige høre, hvad I andre har gjort?  

Vi har en stor nærmeste familie (forældre og søskende med børn) så det blev 35 i alt. Vi valgte kun at invitere dem og alle var med i kirken.

Anmeld Citér

23. april 2015

loop

Smusen skriver:

Alle inviterede var med i kirken.

Anmeld Citér

23. april 2015

De3Guldklumper

Smusen skriver:

Til dåb har vi altid inviteret alle gæster med i kirke. 

Anmeld Citér

23. april 2015

TNBC

Smusen skriver:

Alle bliver inviteret til kirke og fest.. ville heller ikke invitere til bryllup, hvor kun halvdelen var med i kirken? Ville nok også som gæst tænke, hvorfor var jeg ikke inviteret med til selve dåben/brylluppet  men kun festen?

Anmeld Citér

23. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tænker os alle med i kirke..

det var vi begge gange 70 og 62. Mennesker. Det endte kl 2 og kl 23.30. Så hvis i lægger op til fest så kan i jo skrive det på invitationen at det er op til folk selv. Dem der kommer langvejsfra små børn m.m 

Anmeld Citér

23. april 2015

Sprit25

70 mennesker!!! Det er da mange :O Tænker hvor stor er kirken?

Anmeld Citér

23. april 2015

l.kjoeller

Smusen skriver:

Lod dem der ville  i kirke komme og dem der ikke ville kom til festen

Kirken er jo offentlige  så de kan bare komme. Ig så er det jo de nærmeste som sidder hos jer  

Anmeld Citér

23. april 2015

Kløver

Trods stor familie har vi begrænset så vi har været ca 35-40 pr gang og er alle inviteret med i kirken. 

Synes da alle bør være velkomne i kirken men i kan jo godt skrive at de forreste rækker er forbeholdt nærmere familie og hvis eet er en lille kirke, så holde det til den ene side, så de andre dåbspar også har en chance for at få plads til deres familier  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.