Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Først og fremmest - jeg har ikke forstand på det her.Jeg har arbejdet i et vikariat fra januar 2014. Jeg er nu gået på barsel, og mit vikariat udløber maj 2015. Har jeg i denne periode ikke optjent feriepenge?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du googler "feriepenge + vikariat" kommer der en masse hits - har du prøvet det?
ErDetSnartNU skriver: Hvis du googler "feriepenge + vikariat" kommer der en masse hits - har du prøvet det?
På min lønseddel for december 2014, står der, at jeg var 14.000 i feriepenge. Men hvornår får jeg dem udbetalt?!
DortheL skriver: På min lønseddel for december 2014, står der, at jeg var 14.000 i feriepenge. Men hvornår får jeg dem udbetalt?!
Via feriekonto.dk
EBK skriver: Via feriekonto.dk
Der står, at jeg ikke har feriepenge :/
EN DEL AF FERIEPENGEUDBETALINGEN ER OVERGÅET TIL BORGER.DK.. MÅSKE KAN DU FINDE HJÆLP DER... HVIS DU IKKE HAR MULIGHED FOR AT AFHOLD FERIEN KAN DU FÅ DEM UDBETALT NU HER
DortheL skriver: Der står, at jeg ikke har feriepenge :/
Det forstår jeg ikke? Ring til udbetaling Danmark.
Mulllesmor skriver: EN DEL AF FERIEPENGEUDBETALINGEN ER OVERGÅET TIL BORGER.DK.. MÅSKE KAN DU FINDE HJÆLP DER... HVIS DU IKKE HAR MULIGHED FOR AT AFHOLD FERIEN KAN DU FÅ DEM UDBETALT NU HER
Jeg har også været derinde og kigge. Men heller ikke der, står mine feriepenge registreret :/
Hvis du er ansat således at du ville få udbetalt løn under ferie, så bliver dine feriepenge først opgjort og overført til fx Feriekonto ved ansættelsens ophør.
Ring og spørg dit lønningskontor.
hesøth skriver: Hvis du er ansat således at du ville få udbetalt løn under ferie, så bliver dine feriepenge først opgjort og overført til fx Feriekonto ved ansættelsens ophør. Ring og spørg dit lønningskontor.
Det var lige præcis det svar jeg fik, da jeg ringede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128