SÅ flot en krop kun én måned efter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2015

Sprit25

CarolineLB skriver:

Hvor er du sej! (: 

tænkte mere at hendes maveskin ser helt stramt ud? Der virker bare helt ulogisk i mit hovede (: 

Det var ikke sejt det skete bare 

min mave var også kun rynket et par dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Milas14

Jeg har fået 3 børn og har været normalvægtig før alle graviditeter. Der er gået op til 5-6 mdr før jeg var i mit gamle tøj igen og har ikke fået min mave tilbage igen.. 

Med den 3 har jeg ikke kunne komme af med de sidste 6 kg, de sidder bare fast hehe... Og min mave er ikke så køn..

Anmeld Citér

23. april 2015

M (:

Tror i på den? 

Kan man virkelig ha en så pæn mave kun en måned efter en fødsel? 

Håber sørme jeg ser sådan ud også! 

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/irina-viser-flad-mave-en-maaned-efter-foedsel/5533193

Min mave var stort set flad få dage efter fødslen. (: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2015

julielind

Den er god nok. Jeg kender Irina og ved hun er/har været ekstrem god til at pleje hendes mave med olie Hvilket helt klart hjælper huden endnu mere på plads!

Anmeld Citér

23. april 2015

CLB

julielind skriver:

Den er god nok. Jeg kender Irina og ved hun er/har været ekstrem god til at pleje hendes mave med olie Hvilket helt klart hjælper huden endnu mere på plads!

Fedt! Hvor er hun god!(: 

ved du hvilken olie? 

Anmeld Citér

23. april 2015

Louisejulia

Billedet med den lille top mave er 5 dage efter fødslen. Billedet i bh er 3 uger efter og det lyse og sidste billede er nogle få måneder efter... Ingen strækmærker overhovedet har jeg fået :p så det kan godt lade sig gøre at have sådan en mave få uger efter... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. april 2015

MorTilN

Louisejulia skriver:

Billedet med den lille top mave er 5 dage efter fødslen. Billedet i bh er 3 uger efter og det lyse og sidste billede er nogle få måneder efter... Ingen strækmærker overhovedet har jeg fået :p så det kan godt lade sig gøre at have sådan en mave få uger efter... 

Træner du meget og kontroller du hvad du spiser? eller har du ikke gjort noget specielt?

Det super flot at nogen kan gå så hurtigt tilbage til "normal" igen 

Anmeld Citér

23. april 2015

Louisejulia

Anonymbebs skriver:

Træner du meget og kontroller du hvad du spiser? eller har du ikke gjort noget specielt?

Det super flot at nogen kan gå så hurtigt tilbage til "normal" igen 

Jeg gik rigtig meget med barnevognen men gjorde ikke noget specielt ved at træne ej heller at kontrollere det jeg spiste. 

Jeg er super glad for min krop! Især at der ingen strækmærker er overhovedet. Jeg smurte også min mave med olie..  

Anmeld Citér

23. april 2015

MorTilN

Louisejulia skriver:

Jeg gik rigtig meget med barnevognen men gjorde ikke noget specielt ved at træne ej heller at kontrollere det jeg spiste. 

Jeg er super glad for min krop! Især at der ingen strækmærker er overhovedet. Jeg smurte også min mave med olie..  

Hvilken olie brugte du?

Jeg er 110% sikker på jeg får strækmærker, har aldrig været gravid eller overvægtig men mine lår ligner allerede en fejlfarvet tiger

Anmeld Citér

23. april 2015

Isabella_mor

CarolineLB skriver:

Tror i på den? 

Kan man virkelig ha en så pæn mave kun en måned efter en fødsel? 

Håber sørme jeg ser sådan ud også! 

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/irina-viser-flad-mave-en-maaned-efter-foedsel/5533193

Hun var nu heller ikke kæmpe enorm som højgravid, så det kan vel godt lade sig gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.