Stor follikel, negativ ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2015

LineMn

Hej piger. Søger desperat råd. 

Var til scanning i mandags hvor jeg havde en follikel på 18 mm (cd12). Det er min første gang på pergotime og hjemmerul og har pco. Havde om mandagen lidt smerter i siden hvor ægget sidder, men tirsdag og onsdag er smerterne blevet ok kraftige. Jeg har taget æltest siden i søndags, og de er negative. Mit æg burde værre ret stort nu? Hvad kan jeg regne med? Skal jeg fortsætte med at teste eller? Det er min cd 14 i dag. Tænker at hvis ægget var 18 mm for tre dage siden er det vel nok omkring 24 mm nu, så hvorfor får jeg ikke en positiv æltest Nogle der har prøvet noget lignende ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Os&lilledig

Sidst jeg blev insemineret var testene også negative.. Og da jeg kom til insemineringen var folliklen 26,8 mm. Så havde jeg ikke fået ægløsende sprøjte, så var den blevet endnu større før jeg ville kunne lave en posetiv ægløsnings test

Anmeld Citér

22. april 2015

LineMn

Os&lilledig skriver:

Sidst jeg blev insemineret var testene også negative.. Og da jeg kom til insemineringen var folliklen 26,8 mm. Så havde jeg ikke fået ægløsende sprøjte, så var den blevet endnu større før jeg ville kunne lave en posetiv ægløsnings test

Dvs. Du mener jeg bare skal være tålmodig og så kommer det af sig selv? Jeg frygter jo helt, jeg ikke kan danne nok LH og lave en ægløsning selv - på trods af moden follikel

Tak fordi du svarer! Er så frustreret og i dårligt humør 

Anmeld Citér

22. april 2015

Os&lilledig

LineMn skriver:

Dvs. Du mener jeg bare skal være tålmodig og så kommer det af sig selv? Jeg frygter jo helt, jeg ikke kan danne nok LH og lave en ægløsning selv - på trods af moden follikel

Tak fordi du svarer! Er så frustreret og i dårligt humør 

Altså nu kender jeg ikke til hjemme projekter. Men må i ikke have sex løbende..? Så er i da sikre? Men nej, ikke alle springer før de er KÆMPE! Men alle danner vel LH, ved mindre noget er galt, og så laver man vel ikke hjemmeforsøg? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.