Tavle lak - Erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har et lille spise bord som jeg rigtig gerne vil have malet med tavle lak, fordi jeg synes det kunne være lidt sjovt

Vil samtidig gerne male en skabslåge på min datters værelse med lakken, men har ingen idé om hvor meget jeg skal købe. 

Er der nogen der har nogen erfaringer? Evt ved noget om hvor langt 250 ml rækker?

Skal jo gerne have et pænt resultat med en jævn og glat overflade

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Fremad

Jeg købte en bøtte i Jem og fix og malede en væg på størrelse med en dør og der var masser tilbage...

Mht låge, så mal evt magnetiske lak indenunder... Det kan du os få det Jem og fiX...

Anmeld Citér

22. april 2015

MamaGulloev

sscm skriver:

Jeg købte en bøtte i Jem og fix og malede en væg på størrelse med en dør og der var masser tilbage...

Mht låge, så mal evt magnetiske lak indenunder... Det kan du os få det Jem og fiX...

Kan du huske hvor stor bøtten var?  Altså hvor meget der var i?

Anmeld Citér

22. april 2015

FN

Jeg købte en i flugger på 200 ml den har jeg brugt til at male to skabslåger og en bordplade, har kun  brugt halvdelen. Men ved du kan få dem langt billigere andre steder 

Anmeld Citér

22. april 2015

MamaGulloev

FN skriver:

Jeg købte en i flugger på 200 ml den har jeg brugt til at male to skabslåger og en bordplade, har kun  brugt halvdelen. Men ved du kan få dem langt billigere andre steder 

Okay, super!  Har nemlig fundet en på 250 ml til 80 kr, hvilket jeg synes er en rimelig pris

Anmeld Citér

22. april 2015

Bshizzle

Jeg har malet 2 træstole (dem de har i Børnehaver mm) 6 stk kasser i forskellige str (den største er 40x40). 

Og har stadig lidt tilbage..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.