3 meget svag positive test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
11 svar
13 synes godt om
21. april 2015

AMVA

Hejsa.. 

Jeg er helt ny her inde.. 

Jeg har i dag taget 3 svag positive tests.. Den første med morgenurin var tydeligst, den næste lidt mindre tydelig og den sidste er MEGET svag.. Jeg er sindsyg meget i tvivl om hvad jeg skal tro eller ej.. Det er min måske første graviditet.. Og det er et total ønske barn.. Nogle der har oplevet det samme? Det skal lige siges at det først i dag er 14 dage siden ÆL. 

Mvh Anne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

jenny4

AMVA skriver:

Hejsa.. 

Jeg er helt ny her inde.. 

Jeg har i dag taget 3 svag positive tests.. Den første med morgenurin var tydeligst, den næste lidt mindre tydelig og den sidste er MEGET svag.. Jeg er sindsyg meget i tvivl om hvad jeg skal tro eller ej.. Det er min måske første graviditet.. Og det er et total ønske barn.. Nogle der har oplevet det samme? Det skal lige siges at det først i dag er 14 dage siden ÆL. 

Mvh Anne

Et billede ville nok hjælpe

Anmeld Citér

22. april 2015

AMVA

Her er hele rækken.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. april 2015

amkjaer

Syntes da bestemt det ser positivt ud :-D 

Anmeld Citér

22. april 2015

AMVA

Jeg håber du har ret.. Vi har forsøgt virkelig lang tid.. Så det vil være helt fantastisk.. Tør stadig ikke rigtig håbe alt for meget 

Anmeld Citér

22. april 2015

malliebooh

Synes helt sikkert også de ser positive ud - ingen tvivl

Anmeld Citér

22. april 2015

AMVA

Jeg er bare mega usikker fordi den er så svag.. Men jeg har vildt kvalme, er konstant træt og skal tisse mindst 3-5 gange i timen.. 

Anmeld Citér

22. april 2015

xStinepigen

AMVA skriver:

Jeg er bare mega usikker fordi den er så svag.. Men jeg har vildt kvalme, er konstant træt og skal tisse mindst 3-5 gange i timen.. 

Synes ikke dubslal være bekymret, de har alle ti streger , og forskellige mærker, den er der ! Tillykke! 

Anmeld Citér

28. april 2015

AMVA

Jeg har i dag været hos lægen.. Og testede positiv.. Juhuu.. Så glad at det ikke kan beskrives..  testen på billedet tog jeg i morges.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. april 2015

Mommy 2 Be

AMVA skriver:

Jeg har i dag været hos lægen.. Og testede positiv.. Juhuu.. Så glad at det ikke kan beskrives..  testen på billedet tog jeg i morges.. 

Hjertelig Tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.