Merit - nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Det er i Hjørring

Tror desværre ikke der er fjernstudie heroppe endnu. 

Er der fjernstudie i aalborg? Måske kunne du tage dertil når der var forelæsning synes ikke du skal droppe din uddannelse pga et dumt hold. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du kan ikke som sådan få merit på SSA udd.

Du kan blive fritaget for undervisning i Dansk og engelsk  og evt. Naturfag, men du skal dokumentere at du har lavet udd. Relateret arbejde i de timer du ikke skal følge undervisning 

Tænker om jeg kan få merit for noget at praktikken?

Jeg har jo selv været ude i praktik på sygeplejerskeuddannelsen. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

charthys skriver:

tag dog et halvt års orlov og få dig et afløser job imens. det hold der følger efter kan vel kun blive bedre

Jeg har jo lige haft barsel og har ikke lyst til at forlænge min uddannelse med et halvt år mere. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Er der fjernstudie i aalborg? Måske kunne du tage dertil når der var forelæsning synes ikke du skal droppe din uddannelse pga et dumt hold. 

Det er jeg ikke klar over - men det kan jeg jo lige undersøge. 

Anmeld Citér

22. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Tænker om jeg kan få merit for noget at praktikken?

Jeg har jo selv været ude i praktik på sygeplejerskeuddannelsen. 

Nej man kan ikke få merit for praktikkerne, Da ssa praktikker er længere end jeres praktikker

Anmeld Citér

22. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Nej man kan ikke få merit for praktikkerne, Da ssa praktikker er længere end jeres praktikker

Okay. Måske jeg bare skal overleve det her modul, så er der sommerferie og derefter er der modul 6 og 8, som begge er ude i praktik. Så slipper jeg da mere eller mindre for klassen i et halvt år. 

Anmeld Citér

22. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Okay. Måske jeg bare skal overleve det her modul, så er der sommerferie og derefter er der modul 6 og 8, som begge er ude i praktik. Så slipper jeg da mere eller mindre for klassen i et halvt år. 

Det syntes jeg lyder som en god plan.... ville Være synd at stoppe for at gå på SSA

Anmeld Citér

22. april 2015

serinasmor

Har du ellers været glad for uddannelsen og praktikkerne ? - hvis nej så skift - hvis du kan med SU regler osv ...

- hvis ja så synes jeg det er dumt at lade de andre studerendes åndsvage opførsel afgøre din fremtid... 

Hvis du har 2 praktik semestre før afslutningen så kan der ikke være meget egentlig skolegang tilbage .. undersøg om du kan skifte til et sted med fjernundervisning, men hvis ikke så ville jeg prøve at få det bedste ud af det ... Bliv selv fagligt dygtig , tag undervisningen seriøst , engager dig i gruppearbejdet og forsøg at være åben  

Anmeld Citér

22. april 2015

loop

Anonym skriver:

Kun fra modul 5 og til nu, modul 7. 

Det er så skrækkeligt! Særligt idag. Vi skulle lave grupper, og alle var jo hurtige til at finde en gruppe. Men jeg sad bare alene tilbage uden gruppe. Der blev flere gange påpeget at jeg ikke havde en gruppe, men folk var ligeglade. 

Blev virkelig ked af det, så måtte gå ud. Og vores vejleder gav vist klassen en opsang. Herefter kom jeg i en gruppe, men det føles jo stadig ikke godt 

Er hvor må det ha føltes forfærdeligt for dig.

Prøv i dit stille sind at tænk på, at hvis de andre ikke ændre sig, kan de få svært ved at samarbejde på en arbejdsplads, når de ikke vil lukke nye ind.

kæmpe trøstekram, har desværre ingen gode råd ud over at du ikke skal lade de gimper få dig ned med nakken. Hvis det er sygeplejerske du gerne vil være, synes jeg du skal holde fast i det. Også selvom det kan betyde flytning til anden by.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.