Hvide blodlegemer i urinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2015

Jn81

Hey girls

bliver bare lige nød til at høre.... Jeg er gravid (yyyeeaahhh  Efter 10 år som ufrivillig barnløs, ) og da det er første gang er jeg jo lidt nervøs.... Jeg var til lægen idag med en urin prøve da jeg synes det sviger lidt i urin røret... Ikke så meget når jeg tisser, men mere sådan hele tiden.... Læge sekretæren ringede så og sagde at der var lidt blod og hvide blodlegemer i urinen... Men de dyrker den videre til imorgen.... Jeg blev selvfølgelig rimelig ret meget nervøs og spurgte om det var noget der var farligt /skidt for min graviditet... Det sagde hun at det ikke var og at det og urinvejs infektioner var noget man tit så hos gravide... Så mit spg er vel egentlig bare.... Har konen ret? Har i også haft det uden at det har betydet noget?

Hilsen mig  "Som stadig ikke har vænnet sig til tanken om at jeg er gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

alenemor42

Frunielsen81 skriver:

Hey girls

bliver bare lige nød til at høre.... Jeg er gravid (yyyeeaahhh  Efter 10 år som ufrivillig barnløs, ) og da det er første gang er jeg jo lidt nervøs.... Jeg var til lægen idag med en urin prøve da jeg synes det sviger lidt i urin røret... Ikke så meget når jeg tisser, men mere sådan hele tiden.... Læge sekretæren ringede så og sagde at der var lidt blod og hvide blodlegemer i urinen... Men de dyrker den videre til imorgen.... Jeg blev selvfølgelig rimelig ret meget nervøs og spurgte om det var noget der var farligt /skidt for min graviditet... Det sagde hun at det ikke var og at det og urinvejs infektioner var noget man tit så hos gravide... Så mit spg er vel egentlig bare.... Har konen ret? Har i også haft det uden at det har betydet noget?

Hilsen mig  "Som stadig ikke har vænnet sig til tanken om at jeg er gravid 

Jeg har haft 4 x urinvejsinfektion i denne graviditet  og ja det er helt normalt   at få det i graviditeten 

Anmeld Citér

21. april 2015

L&V

I mine 2 graviditeter har jeg været i behandling for urinvejsinfektioner 9 gange. Så ja det ka forekomme ret hyppigt

Anmeld Citér

21. april 2015

FrkC

Ved min første lægeundersøgelse i forbindelse med graviditeten havde jeg +3 leukocytter (hvide blodlegemer) i urinen, de dyrkede den til dagen efter og der var ingen urinvejsinfektion 

Anmeld Citér

21. april 2015

April-baby

Blærebetændelse ��, jeg havde det i ca to til tre måneder da jeg var gravid (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.