Bredside crib eller slyngevugge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
2 synes godt om
21. april 2015

Bak

Min søn på 6 uger er ikke god til at sove i liften om natten. Han sover bedst i min seng tæt på mig. Da min datter på 2,5 år også kommer snigende i løbet af natten synes jeg der mangler lidt plads..  De kryber nemlig begge ind til mig, så faderen har masser af plads 

Nå, men så har jeg læst lidt om bredside crib, har også haft kig på dem inden fødslen, men synes det var lidt luksus, når nu vi havde liften i en tremmeseng.. De virker smarte fordi man er tæt på baby og de alligevel ligger for sig selv. 

Men hvad med en slyngevugge? Et par i min mødregruppe er meget glade for deres. Synes bare den er voldsomt dyr (lidt bedre pris brugt). 

Hvad er jeres erfaringer til en bedre nattesøvn for jeres babyer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Bak skriver:

Min søn på 6 uger er ikke god til at sove i liften om natten. Han sover bedst i min seng tæt på mig. Da min datter på 2,5 år også kommer snigende i løbet af natten synes jeg der mangler lidt plads..  De kryber nemlig begge ind til mig, så faderen har masser af plads 

Nå, men så har jeg læst lidt om bredside crib, har også haft kig på dem inden fødslen, men synes det var lidt luksus, når nu vi havde liften i en tremmeseng.. De virker smarte fordi man er tæt på baby og de alligevel ligger for sig selv. 

Men hvad med en slyngevugge? Et par i min mødregruppe er meget glade for deres. Synes bare den er voldsomt dyr (lidt bedre pris brugt). 

Hvad er jeres erfaringer til en bedre nattesøvn for jeres babyer? 

Jeg har ingen erfaring med nogen af delene, herhjemme er far flyttet ud af sengen så jeg får mere plads 

Men min tanke er: hvor lange er de? Hvor længe vil du kunne bruge de 2 løsninger?

Med vores pige stod liften på 2 stole ved siden af min seng, det er godt nok ikke helt det samme men dog tættere på mor end ellers

Anmeld Citér

21. april 2015

Bak

Lomm skriver:

Jeg har ingen erfaring med nogen af delene, herhjemme er far flyttet ud af sengen så jeg får mere plads 

Men min tanke er: hvor lange er de? Hvor længe vil du kunne bruge de 2 løsninger?

Med vores pige stod liften på 2 stole ved siden af min seng, det er godt nok ikke helt det samme men dog tættere på mor end ellers

God ide med stolene. Lige nu står liften i tremmesengen, men kanten gør, at jeg får ondt i armen, når jeg ligger med hånden nede ved ham. 

Har ikke lyst til at smide manden ud af sengen, vil heller ikke hjælpe da de alligevel vil ligge helt oppe af mig på min halvdel 

jeg tror slyngevuggen kan bruges i længst tid, men er til gengæld også den dyreste... 

Anmeld Citér

21. april 2015

anonym12

Prøv at google co-sleeper og ikeahack. Så får et foreslag til hvordan man nemt og billigt kan lave en bedsidecrib.

Sådan en skal vi have når vi skal være forældre, for så er baby lige ved siden af og nem at komme til, men stadig I sin egen seng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.