Farvel til denne gruppe - har nu set hjerteblink!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
20 synes godt om
21. april 2015

LilleMie

I dag så vi for første gang det lille vidunder, der vokser i min mave og det lille hjerte der bankede  Alt var som det skulle være og jeg sat til at være 7+5 nu 

Jeg håber aldrig at komme tilbage i denne gruppe, for det har været rigtig hårdt til tider og vi har med mellemrum været ved at miste modet. Men nu ser vi lyset og ser frem til et lille decemberbarn! Jeg vil stadig holde øje herinde og vil give mit besyv med, når det er relevant, men dette er forhåbentligt det sidste opslag, jeg selv opretter herinde!

Held og lykke til alle jer, der stadig kæmper  Mit hjerte bløder for jer og jeg håber, at I snart også oplever de to magiske streger!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

ErDuHerIkkeSnart

LilleMie skriver:

I dag så vi for første gang det lille vidunder, der vokser i min mave og det lille hjerte der bankede  Alt var som det skulle være og jeg sat til at være 7+5 nu 

Jeg håber aldrig at komme tilbage i denne gruppe, for det har været rigtig hårdt til tider og vi har med mellemrum været ved at miste modet. Men nu ser vi lyset og ser frem til et lille decemberbarn! Jeg vil stadig holde øje herinde og vil give mit besyv med, når det er relevant, men dette er forhåbentligt det sidste opslag, jeg selv opretter herinde!

Held og lykke til alle jer, der stadig kæmper  Mit hjerte bløder for jer og jeg håber, at I snart også oplever de to magiske streger!!!

Stort tillykke, LilleMie! 

Jeg håber aldrig, at vi får dig at se i denne gruppe igen - alt det bedste og held og lykke 

Anmeld Citér

21. april 2015

Frk_Louise

LilleMie skriver:

Kæmpe stort tillykke med det lille bankende hjerte 

Anmeld Citér

21. april 2015

Jn81

LilleMie skriver:

Stort tillykke lillemie.... Jeg håber at jeg kan gøre dig følgeskabets, når vi selv skal til hjerteblink den 6/5  Igen... Kæmpe tillykke

Anmeld Citér

21. april 2015

LilleMie

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Stort tillykke, LilleMie! 

Jeg håber aldrig, at vi får dig at se i denne gruppe igen - alt det bedste og held og lykke 

Mange tak! Jeg håber også, at du kan skrive samme historie snart  

I mellemtiden vil jeg fortsat følge med på din rigtig fine og ærlige blog!!!

Anmeld Citér

21. april 2015

LilleMie

Frk_Louise skriver:

Kæmpe stort tillykke med det lille bankende hjerte 

Mange tak 

Anmeld Citér

21. april 2015

LilleMie

Frunielsen81 skriver:

Stort tillykke lillemie.... Jeg håber at jeg kan gøre dig følgeskabets, når vi selv skal til hjerteblink den 6/5  Igen... Kæmpe tillykke

Mange tak  Jeg krydser så meget fingre for dig og håber virkelig, at I får samme oplevelse som os  Det er så stort!!!

Anmeld Citér

22. april 2015

ErDuHerIkkeSnart

LilleMie skriver:

Mange tak! Jeg håber også, at du kan skrive samme historie snart  

I mellemtiden vil jeg fortsat følge med på din rigtig fine og ærlige blog!!!

Tak skal du have :-) Ja, vi drømmer jo nok alle om at forlade denne gruppe - gerne hurtigst muligt. Tak fordi du vil følge med på bloggen. 

Kh Signe

https://erduherikkesnart.wordpress.com/om-bloggen/

Anmeld Citér

22. april 2015

AMVA

Stort tillykke  hvor er det fantastisk.. Jeg har selv for første gang både i går og i dag testet positiv.. Så håber jeg kommer til at opleve den lykke det må være første gang man hører sit barns hjerte.. Endnu en gang mange gange tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.