baby og barn i ladcykel - Hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.897 visninger
12 svar
1 synes godt om
21. april 2015

Sitrani

Vi har en Nihola ladcykel.. til morges ville jeg cykle med begge vores piger på henholdsvis næsten 4 år og 6 mdr. Jeg tænkte at den lille ku sidde i autostolen i bunden af ladet og den store ku sidde på bænken, men de kunne næsten ikke være der! Hvordan cykler I med jeres unger i en ladcykel? Når den ene stadig kun er en baby??? Hvis den sku spændes fast på sædet ville vores den store pige slet ikke ku sidde ved siden af.... så hvordan dælen gør man?

Har set man kan få et babysæde til ladet, som monteres på bænken, tror jeg. .. men ku ikke se på billedet om der så var plads til et barn ved siden af eller hvordan... hjælp!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Sitrani

slet ingen med ladcykel og 2 børn, hvor den ene endnu er for lille til at sidde på sædet i ladet...???

Anmeld Citér

21. april 2015

lineog4

Har en Christiania cykel og der er rigelig plads 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. april 2015

Nea85

Sitrani skriver:

slet ingen med ladcykel og 2 børn, hvor den ene endnu er for lille til at sidde på sædet i ladet...???

Jeg mener at have hørt, at man kan få nogle spænder til at spænde autostolen fast med i bunden, men jeg har ikke selv set det..

Anmeld Citér

21. april 2015

Nea85

Sitrani skriver:

http://www.nihola.dk/fileadmin/user_upload/Extra_Equipment_Resized/Securitystraps.jpg

Jeg fandt dem her..

Anmeld Citér

21. april 2015

Sitrani

Nea85 skriver:

http://www.nihola.dk/fileadmin/user_upload/Extra_Equipment_Resized/Securitystraps.jpg

Jeg fandt dem her..

tak... dem er der i vores.... men autostolen er bare alt for stor!! Den fylder hele ladet  Min den store datter kan nærmest ikke have benene der.. og den lille i autostolen skal nærmest vrides ind under bænken med de små ben... tænker ikke det er særlig rart eller praktisk.... må prøve at spørge forhandleren eller producenten...

Anmeld Citér

21. april 2015

Sitrani

lineog4 skriver:

Har en Christiania cykel og der er rigelig plads 

Ja det ser hyggeligt nok ud.... hos os er autostolen bare alt for stor!! Den fylder hele ladet  Min den store datter kan nærmest ikke have benene der.. og den lille i autostolen skal nærmest vrides ind under bænken med de små ben... tænker ikke det er særlig rart eller praktisk.... må prøve at spørge forhandleren eller producenten...

Anmeld Citér

21. april 2015

Nea85

Sitrani skriver:

tak... dem er der i vores.... men autostolen er bare alt for stor!! Den fylder hele ladet  Min den store datter kan nærmest ikke have benene der.. og den lille i autostolen skal nærmest vrides ind under bænken med de små ben... tænker ikke det er særlig rart eller praktisk.... må prøve at spørge forhandleren eller producenten...

Mine forældre har også en, og ved nærmere eftertanke er der egentlig ikke ret meget plads i bunden. Deres er vist den der hedder Family.

Nu hvor jeg læser lidt mere om den står der: "Alternativt kan der køres med en fastspændt lift, skråstol eller voksipose og et større barn eller voksen placeret på bænken." ( http://www.nihola.dk/produkter/cigar-family.html)

.. Skråstol?? Mon ikke der menes autostol..

Anmeld Citér

21. april 2015

Sitrani

Nea85 skriver:

Mine forældre har også en, og ved nærmere eftertanke er der egentlig ikke ret meget plads i bunden. Deres er vist den der hedder Family.

Nu hvor jeg læser lidt mere om den står der: "Alternativt kan der køres med en fastspændt lift, skråstol eller voksipose og et større barn eller voksen placeret på bænken." ( http://www.nihola.dk/produkter/cigar-family.html)

.. Skråstol?? Mon ikke der menes autostol..

vores autostol fra Römmer kan i hvert fald ikke bruges på nogen måder.... den fylder hele bunden fuldstændig... det er meget akavet for vores den store pige at sidde på bænken imens.... men kan se at man kan købe et babysæde.... måske vi skulle investere i sådan et  kan ikke se hvordan en lift eller en voksi skulle kunne fylde ret meget mindre, bortset fra at den kun vil fylde bunden, og ikke så meget opad....

Anmeld Citér

21. april 2015

Nea85

Sitrani skriver:

vores autostol fra Römmer kan i hvert fald ikke bruges på nogen måder.... den fylder hele bunden fuldstændig... det er meget akavet for vores den store pige at sidde på bænken imens.... men kan se at man kan købe et babysæde.... måske vi skulle investere i sådan et  kan ikke se hvordan en lift eller en voksi skulle kunne fylde ret meget mindre, bortset fra at den kun vil fylde bunden, og ikke så meget opad....

Nej, jeg kan godt forestille mig, at en autostol hurtigt vil fylde pladsen ud!

Og giver dig ret ang. både lift og voksi - men det er da smart, at man kan komme lidt hurtigere rundt end at skulle gå med barnevognen hele tiden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.