Føler mig som en hval !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. april 2015

SaraSH

Hej alle, 

jeg sidder herhjemme helt alene og får mere og mere ondt af mig selv 

jeg har termin om 15 dage og føler mig efterhånden som en hval.. En stor hval! 

Jeg er vel næppe den eneste der føler det sådan ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Ciss

Jeg synes nu, du ser flot du! - men jeg kan godt huske, at jeg ikke selv syntes, det var så vanvittig morsomt at være så stor, når jeg var højgravid. Fordelen er jo, at absolut ingen andre end en selv tænker hvaltanker, for alle ser helt tydeligt, at her er der baby i maven. Jeg syntes egentlig, det var langt værre i den periode, hvor jeg følte mig kvabset, men hvor maven ikke var en tydelig gravid-mave endnu.

Man lærer virkelig at sætte pris på sin normalfacong, når man først har prøvet at være højgravid.

Lykke til med de sidste par uger. De føles sikkert som en evighed, men der er faktisk ikke længe til graviditeten er overstået nu.

Anmeld Citér

21. april 2015

IngenKoPåIsen

Jeg synes ikke du ligner en hval, jeg synes du er rigtig flot gravid  Held og lykke med fødsel og lille bebse om en 14-dages-tid 

Anmeld Citér

21. april 2015

SaraSH

Hvor er i søde 

men ja - tiden lige nu er nemmere end den gang maven kun lige begyndte at bule. Det var dér hvor folk ikke turde spørger om man var gravid i frygt for at man bare var tyk  

men jeg har fået mega bækkenløsning, så dagene er lange.. Lange og smertefulde   Så der må gerne ske noget snart ... Og helst igår hehe 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.