Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg skulle have haft min mens i fredags og den kom ikke tog så en test søndag aften den til venstre på billedet og den anden mandag morgen som begge er positiv men nu har vi prøve i lidt over 2 år så det er slet ikke til at tro på... Men har hørt om det der falsk positiv tror i de kan Være det ? Skulle i dag være 4+3 med termin 25 december ❤ ❤ og har købt testen i Rema 10000
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Judith Uttenthal skriver: Hej piger. Jeg skulle have haft min mens i fredags og den kom ikke tog så en test søndag aften den til venstre på billedet og den anden mandag morgen som begge er positiv men nu har vi prøve i lidt over 2 år så det er slet ikke til at tro på... Men har hørt om det der falsk positiv tror i de kan Være det ? Skulle i dag være 4+3 med termin 25 december ❤ ❤ og har købt testen i Rema 10000
De er da totalt positive... Tillykke så kommer vi til at følges
Synes da ikke der er noget at være i tvivl om. De er begge så positive som noget kan være, og når du så oveni købet ikke har fået mens
stort tillykke!
Superfine teste! Stort tillykke!
Stort tillykke
De er da så bragende positive som de kan blive
Du skal være mor Tillykke
Monica
Flotte positive begge to . Kæmpe Tillykke med det
De er da så flot positive! Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128