Kan det virkelig passe :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
14 synes godt om
20. april 2015

Judith Uttenthal

Hej piger. Jeg skulle have haft min mens i fredags og den kom ikke  tog så en test søndag aften den til venstre på billedet og den anden mandag morgen som begge er positiv  men nu har vi prøve i lidt over 2 år så det er slet ikke til at tro på... Men har hørt om det der falsk positiv tror i de kan Være det  ? Skulle i dag være 4+3 med termin 25 december ❤ ❤ og har købt testen i Rema 10000

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

A. Nonymsen

Judith Uttenthal skriver:

Hej piger. Jeg skulle have haft min mens i fredags og den kom ikke  tog så en test søndag aften den til venstre på billedet og den anden mandag morgen som begge er positiv  men nu har vi prøve i lidt over 2 år så det er slet ikke til at tro på... Men har hørt om det der falsk positiv tror i de kan Være det  ? Skulle i dag være 4+3 med termin 25 december ❤ ❤ og har købt testen i Rema 10000

De er da totalt positive... Tillykke så kommer vi til at følges

Anmeld Citér

20. april 2015

jenny4

Synes da ikke der er noget at være i tvivl om. De er begge så positive som noget kan være, og når du så oveni købet ikke har fået mens��

stort tillykke!

Anmeld Citér

20. april 2015

ErDetSnartNU

Superfine teste!  Stort tillykke!

Anmeld Citér

20. april 2015

FrkC

Stort tillykke 

Anmeld Citér

20. april 2015

Troldemommi

Judith Uttenthal skriver:

De er da så bragende positive som de kan blive 

Du skal være mor  Tillykke 

Monica 

Anmeld Citér

20. april 2015

Chris87

Flotte positive begge to . Kæmpe Tillykke med det 

Anmeld Citér

20. april 2015

Spirrevip

De er da så flot positive! Stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.