Bekæmpelse mod edderkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
11 svar
4 synes godt om
20. april 2015

Mor1986

på et tidspunkt læste jeg her på nettet at man kunne blande loppemiddel med vand og såvsprøjte rundt i vindue og dør karme for at edderkopper ikke kom ind.

nogen der kender noget til det eller andre ideer. Har fået en giga edderkop ind og er skrækslagen. Der er lang tid til vinter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

FN

Mor1986 skriver:

på et tidspunkt læste jeg her på nettet at man kunne blande loppemiddel med vand og såvsprøjte rundt i vindue og dør karme for at edderkopper ikke kom ind.

nogen der kender noget til det eller andre ideer. Har fået en giga edderkop ind og er skrækslagen. Der er lang tid til vinter 

Jeg havde nogle kæmpe nogle på besøg sidste år, sprøjtede rundt i vinduet med sådan noget mod myrer og insekter, det virkede 

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor1986

FN skriver:

Jeg havde nogle kæmpe nogle på besøg sidste år, sprøjtede rundt i vinduet med sådan noget mod myrer og insekter, det virkede 

Jeg har lige gjort det med noget fra Tyskland. Sidste år brugte vi trinol 800. Det hjalp ikke 

Anmeld Citér

20. april 2015

Frk_Louise

Mor1986 skriver:

Trinol 810 kan også sprøjtes i vindues- og dørkarme 

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor1986

Frk_Louise skriver:

Trinol 810 kan også sprøjtes i vindues- og dørkarme 

Det er det vi har prøvet. Men de store sataner kommer stadig ind

Anmeld Citér

20. april 2015

AnnaK89

Jeg har fået et tip om vand med citron, som sprøjtes ved vinduer og døre, revner og hvor de ellers kan komme ind. De kan ikke lide lugten af citron. 

Anmeld Citér

20. april 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Man kan ikke undgå edderkopper helt. Det er nu heller ikke ønskeligt for de er faktisk the good guys  

Sørg for at støvsuge godt, brug insektmiddel langs panelerne og så ellers sørg for der ikke er fugtigt og mørkt nogensteder. De foretrækker uforstyrrede steder med ovenstående karakteristika, så sørg for at støvsuge ekstra hvor det er gældende. 

p.s. de kommer jo ikke kun ind igennem sprækker i vinduer og døre, men også via overtøj, husdyr, bæreposer eller håndvasken.

Anmeld Citér

20. april 2015

FamilenStorm

Har læst at de ikke kan lide pebermynte.. Så man skal putte pebermyntedråber ved sprækker og rundt om vinduerne og der hvor de ellers kan komme ind.. 

Anmeld Citér

21. april 2015

Mor1986

FruNK skriver:

Jeg har fået et tip om vand med citron, som sprøjtes ved vinduer og døre, revner og hvor de ellers kan komme ind. De kan ikke lide lugten af citron. 

Det vil jeg prøve. Er ikke skadeligt. Så kan være det hjælper

Anmeld Citér

21. april 2015

Mor1986

Astoria skriver:

Man kan ikke undgå edderkopper helt. Det er nu heller ikke ønskeligt for de er faktisk the good guys  

Sørg for at støvsuge godt, brug insektmiddel langs panelerne og så ellers sørg for der ikke er fugtigt og mørkt nogensteder. De foretrækker uforstyrrede steder med ovenstående karakteristika, så sørg for at støvsuge ekstra hvor det er gældende. 

p.s. de kommer jo ikke kun ind igennem sprækker i vinduer og døre, men også via overtøj, husdyr, bæreposer eller håndvasken.

Jeg vil hellere have fluer end edderkopper. Er så bange for dem.  Men jeg lider af rengøringsvandvid så de kan ikke gemme sig gode steder. Men de store sataner kommer pludselig bare ind. I går var den der pludselig.

det er enten en jagt edderkop eller en hus edderkop. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.