Hvordan vågner i om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg er meget nygravid - derfor ano...

men jeg ville egentligt bare høre, jeg er SÅÅÅ træt om morgenen. Jeg er egentligt frisk nok når uret ringer efter ca 8 timers søvn, jeg går i bad og spiser morgen mad, men så snart jeg sætter mig i toget er jeg de at falde i søvn.

jeg drikker ikke kaffe (men overvejer godt nok at prøve det 

)

Har de fleste morgener købt en kop kakao når jeg er kommet i skole, bliver nødt til at være vågen da jeg er igang med eksamens opgave 

men det bliver noget usundt i længden, min sidste graviditet tog jeg ret meget på, det vil jeg gerne prøve at undgå denne gang 

så - jeres bedste råd til at vågne ordentligt om morgenen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

FN

Anonym skriver:

Jeg er meget nygravid - derfor ano...

men jeg ville egentligt bare høre, jeg er SÅÅÅ træt om morgenen. Jeg er egentligt frisk nok når uret ringer efter ca 8 timers søvn, jeg går i bad og spiser morgen mad, men så snart jeg sætter mig i toget er jeg de at falde i søvn.

jeg drikker ikke kaffe (men overvejer godt nok at prøve det 

)

Har de fleste morgener købt en kop kakao når jeg er kommet i skole, bliver nødt til at være vågen da jeg er igang med eksamens opgave 

men det bliver noget usundt i længden, min sidste graviditet tog jeg ret meget på, det vil jeg gerne prøve at undgå denne gang 

så - jeres bedste råd til at vågne ordentligt om morgenen? 

Vores varme vand er i den grad ikke eksisterende pt så jeg vågner RIGTIG meget op under den kolde bruser  da vi ikke havde den luksus med automatisk morgen-vækning ku jeg godt finde på at lave lidt morgengymnastik de rigtig slemme dage , bare 5-10 minutter gør underværker! 

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

FN skriver:

Vores varme vand er i den grad ikke eksisterende pt så jeg vågner RIGTIG meget op under den kolde bruser  da vi ikke havde den luksus med automatisk morgen-vækning ku jeg godt finde på at lave lidt morgengymnastik de rigtig slemme dage , bare 5-10 minutter gør underværker! 

Morgen gymnastik var en god ide... Det må jeg prøve imorgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.