steril, icsi, børn? hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. april 2015

Anonym trådstarter

Min mand er blevet steriliseret, vi har dog snakket om endnu et barn.

Vores andre børn er såkaldte økobørn, så kender ikke til systemet.

Hvordan er det med isci behandling (som er en af mulighederne jeg har læst mig til med steril mand), hvad koster det? Hvad med medicin til mig/os? Hvad med henvisning fra lægen? Har det nogen betydning vi har de andre børn?

Håber nogle af jer kan hjælpe os?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Hvordan er det med isci behandling (som er en af mulighederne jeg har læst mig til med steril mand), hvad koster det? Hvad med medicin til mig/os? Hvad med henvisning fra lægen? Har det nogen betydning vi har de andre børn?

Mener der er egen betaling hele vejen igennem fordi i allerede har børn sammen, if forhold til ICSI behandling og det er forskelligt fra klinik til klinik hvad prisen er

medicin er forskelligt efter hvor hormonel du er , men medicin er der et loft på egen betaling når man rammer 35-3700 så søger klinikken kroniker tilskud til medicin 

og jep i skal op til jeres læge og bede om henvisning og når lægen sender den er der nogle blodprøver og andre prøver der skal tages inden i kommer til første samtale 

der skal testes for klamydia via blodprøve og en masse andre ting 

mig manden skal aflevere sædprøve osv men alt det ved lægen når i beder om en henvisning 

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

MarianneRubi skriver:

Mener der er egen betaling hele vejen igennem fordi i allerede har børn sammen, if forhold til ICSI behandling og det er forskelligt fra klinik til klinik hvad prisen er

medicin er forskelligt efter hvor hormonel du er , men medicin er der et loft på egen betaling når man rammer 35-3700 så søger klinikken kroniker tilskud til medicin 

og jep i skal op til jeres læge og bede om henvisning og når lægen sender den er der nogle blodprøver og andre prøver der skal tages inden i kommer til første samtale 

der skal testes for klamydia via blodprøve og en masse andre ting 

mig manden skal aflevere sædprøve osv men alt det ved lægen når i beder om en henvisning 

Tak for svar 

Min mand kan kun aflevere en sædprøve via TESA, da han er blevet steriliseret og der derfor ikke forfindes sædceller ved en alm. sædprøve

Anmeld Citér

19. april 2015

esioul

Anonym skriver:

tror ikke i behøver læge henvisning når i skal i det private. Det er egen betaling

mener et forsøg koster 25000 og så lidt ekstra grundet tesa

Anmeld Citér

20. april 2015

MarianneRubi

Anonym skriver:

Tak for svar 

Min mand kan kun aflevere en sædprøve via TESA, da han er blevet steriliseret og der derfor ikke forfindes sædceller ved en alm. sædprøve

Okay 

jeg kender faktisk ikk til tesa hehe 

Anmeld Citér

21. april 2015

Holst85

Det kommer an på hvilken klinik i vælger, der vi var kostede det 28.000 for en ICSI.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.