Utæt hjerteklap og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. april 2015

Meandu

Hej piger. Er der nogen af jer der har hjerteproblemer? Og er det blevet værre under graviditeten? Jeg har utæt hjerteklap og er gravid i uge 12. De sidste 3 uger har jeg haft smerter i brystkassen og har svært ved at trække vejret. Så ubehaligt. Ved ikke om det kan skyldes graviditeten. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

sarah nielsen

Hej, 

Jeg er selv hjertepatient og gravid i uge 16, jeg har fået tid til scanning af den lille og så har jeg fået af vide at jeg skal ringe hvis jeg er utryg med noget med mit eget hjerte, så vil de videre om det skal undersøges, så syndes at du skal kontakte den afdeling du er tilknyttet og høre hvad de siger

Anmeld Citér

19. april 2015

Meandu

sarah nielsen skriver:

Hej, 

Jeg er selv hjertepatient og gravid i uge 16, jeg har fået tid til scanning af den lille og så har jeg fået af vide at jeg skal ringe hvis jeg er utryg med noget med mit eget hjerte, så vil de videre om det skal undersøges, så syndes at du skal kontakte den afdeling du er tilknyttet og høre hvad de siger

Jeg skal til hjerte scanning på onsdag. Har aldrig haft symptomer før. Og har været gravid før. Bliver lidt bekymret. Det påvirker hele min hverdag. 

Anmeld Citér

19. april 2015

l.kjoeller

Meandu skriver:

Hej piger. Er der nogen af jer der har hjerteproblemer? Og er det blevet værre under graviditeten? Jeg har utæt hjerteklap og er gravid i uge 12. De sidste 3 uger har jeg haft smerter i brystkassen og har svært ved at trække vejret. Så ubehaligt. Ved ikke om det kan skyldes graviditeten. 

Har ikke decideret  hjertfejl. Jeg har dog en tendens til at hjertet kan slå et slag for meget i ny og næ. .det fik også en mislyd under min første graviditet. Det er klart  at den øgede belastning påvirker  min hjerte hvertfald for er ikke nær så slemt normalt. Så synes du skal være opmærksom  på det 

Anmeld Citér

20. april 2015

jenny4

Meandu skriver:

Jeg skal til hjerte scanning på onsdag. Har aldrig haft symptomer før. Og har været gravid før. Bliver lidt bekymret. Det påvirker hele min hverdag. 

Jeg synes du skal ringe til den afdeling du er tilknyttet, så du kan få ro på igen. Højst sandsynligt er der en god forklaring, men hjertet er ikke noget man skal spøge med..

Håber det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.