Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle .
har idag taget denne test, den er MEGET MEGET svag, men kæresten og jeg mener, at vi kan se noget . Og den kom indenfor tid . Jeg har forresten fået MEGA ømme/smertefuldt brystvorter . Av av av..
kan i se noget? .
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også kun 3+4 idag .. Så stregen er svær at opfange på kameraet. Prøver igen om et par dage .
Værken mig eller manden kan se noget desværre, men det helder ikke altid nemt at fange de streger på billeder
Hvor langt er du henne vis det er?
Jeg har stemt nej desværre - men jeg ville dog bare lige sige, at jeg krydser fingre for de næste par dage for dig/jer .
Camilla0910 skriver: Jeg er også kun 3+4 idag .. Så stregen er svær at opfange på kameraet. Prøver igen om et par dage .
Prøv eventuelt en clearblue digital der er man jo ikke i tvivl den skriver jo "Gravid" "Ikke gravid" så man skal ikke tyde streger
Camilla0910 skriver: Hej alle . har idag taget denne test, den er MEGET MEGET svag, men kæresten og jeg mener, at vi kan se noget . Og den kom indenfor tid . Jeg har forresten fået MEGA ømme/smertefuldt brystvorter . Av av av.. kan i se noget? .
Prøvede lige at gøre den negativ, synes altså godt jeg kan ane noget... Krydser
A. Nonymsen skriver: Prøvede lige at gøre den negativ, synes altså godt jeg kan ane noget... Krydser
Ja præcis.min kæreste og jeg kan også ane en streg når vi gøre den negativ ..
Camilla0910 skriver: Ja præcis.min kæreste og jeg kan også ane en streg når vi gøre den negativ ..
Har du taget testen nu, eller med morgen urin?
du nå prøve igen om et par dage
A. Nonymsen skriver: Har du taget testen nu, eller med morgen urin? du nå prøve igen om et par dage
Har taget testen her til morges
Men tager en her om et par dage .
giver jer lige en opdatering
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128