Kræft igen igen... Denne gang positivt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2009

MorCamilla

Hejsa..

Jeg vil lige dele med jer at i dag er min første kemofrie dag siden jeg startede i behandling.. :-) Føler jeg kan klare hele verden i dag - alt er bare så positivt og dejligt.. Ingen piller 3 gange om dagen mere :-) Skønt. skønt. skønt...

Mine blodprøver ser rigtig flotte ud og jeg har fået en tid på klinikken til at få lavet mit bryst igen (det der er taget ud skal fyldes ind igen) Jeg skal afsted torsdag i næste uge.. :-) og jeg glæder mig sindsygt meget... :-)

Det bliver så dejligt at blive "kvinde" igen.. Det har jeg været hele tiden, det ved jeg godt, men da de tog den første bid af mit bryst forsvandt noget af min kvindelighed og det blev ikk bedre da de så opererede igen og igen og da mit lange hår begyndte at falde af forsvandt det sidste rigtige kvinde altså bare sammen med håret..

Men nu er mit hår begyndt at vokse (det har det gjort noget tid) og det er snart slut med indlæg i BHèn.. Ihhhhh som jeg glæder mig...

Jeg ville bare lige dele min glæde med jer. Håner I alle sammen der ude bag skærmene har det godt..

Store knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

oo

Hvor er det stort og glædeligt og dejligt! Man blir rigtig glad af at læse det her indlæg - og må jeg lige sige, at jeg syntes du er en smuk kvinde på dine billeder

Anmeld

10. september 2009

Mormilla

Ej hvor lækkert!!! Kan godt forstå at du har haft det svært!!! Men dejligt at det er begyndt at gå den rigtige vej Stort tillykke fra mig

Her er lige et stort  kram fra mig...

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

weeee tillykke med det.... det lyder alt sammen rigtig godt synes jeg....

dejligt indlæg, trods alt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.