Hejsa..
Jeg vil lige dele med jer at i dag er min første kemofrie dag siden jeg startede i behandling.. :-) Føler jeg kan klare hele verden i dag - alt er bare så positivt og dejligt.. Ingen piller 3 gange om dagen mere :-) Skønt. skønt. skønt...
Mine blodprøver ser rigtig flotte ud og jeg har fået en tid på klinikken til at få lavet mit bryst igen (det der er taget ud skal fyldes ind igen) Jeg skal afsted torsdag i næste uge.. :-) og jeg glæder mig sindsygt meget... :-)
Det bliver så dejligt at blive "kvinde" igen.. Det har jeg været hele tiden, det ved jeg godt, men da de tog den første bid af mit bryst forsvandt noget af min kvindelighed og det blev ikk bedre da de så opererede igen og igen og da mit lange hår begyndte at falde af forsvandt det sidste rigtige kvinde altså bare sammen med håret..
Men nu er mit hår begyndt at vokse (det har det gjort noget tid) og det er snart slut med indlæg i BHèn.. Ihhhhh som jeg glæder mig...
Jeg ville bare lige dele min glæde med jer. Håner I alle sammen der ude bag skærmene har det godt..
Store knus fra Camilla.
Anmeld