Kravliste til fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
7 svar
3 synes godt om
19. april 2015

TNBC

Hvordan ville I have det, hvis I fik sådan en krævende besked til en fødselsdag?

http://www.her.ie/life/pic-family-receive-a-first-birthday-present-demands-list-with-requests-for-receipts-for-exchanging-gifts/228665

Jeg sad sådan her da jeg læste  At man kan stille sådan nogle krav til en 1ÅRIG!!
Jeg synes det er fair nok at man smider ønsker ud, men resten.. Nej, det synes jeg er for meget..

Det mister det sjove ved at gå ud og købe gaver, overraskelsen ved det... Synd at man skal være så krævende, i stedet for bare at være glad for gaverne og selskabet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

SandraXOXO

Jeg kunne ikke selv drømme om at skrive sådan. Men forstår nu godt dem der gør det. Man får utroligt meget bras af velmenende familiemedlemmer, der måske ikke lige tænker på hvor brugbart og praktiske deres gaver er. Personligt fik vi tonsvis af søde gyngeheste til vores nyfødte pige. Og de fyldte og var ubrugelige i tre år. I en lille to værelses lejlighed det kunne jeg måske ha undgået hvis jeg havde sendt en ordreliste ud. Eller blot fået kviteringer med. 

Anmeld Citér

19. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kunne ikke selv finde på det. 

Men hvis de har fået så meget af familiemedlemmer at de ikke har plads derhjemme, har tonsvis af bøger og bliver ved med at få bøger, måske får de en masse de ikke kan bruge til noget. Og det med bonen er måske meget godt at vide, da det da er ærgerligt at så mange penge går tabt. 

Men med alle de fordele det nu måtte have at skrive sådan et brev, så er det i min optik alligevel meget federe at folk selv finder på noget. Nogle gange kommer der nogle fede gaver iblandt som man slet ikke havde tænkt på. 

Anmeld Citér

19. april 2015

PernilleogLouis

Jeg kunne heller ikke finde på det men syns ærligt talt det er irriterende at få gaver der ikke kan byttes 

Anmeld Citér

19. april 2015

Snevejr84

Jeg kunne aldrig finde på det, en ønske liste er okay. Men det her er jo sindssygt. Synes egentlig man skal være taknemmelig for en gave, andre har bugt tid på at købe den og vælge netop den ting.

Anmeld Citér

19. april 2015

L&V

Jeg forstår det på sin vis godt. Vi har 3 hold bedsteforældre og 1 af dem har skabt så meget ravage mht ønsker osv at der nu er 3 seperate lister med ønsker for at det ik ender i konflikter osv. Vi har fået så meget billigt lort som vi ku smide ud eller lignende efter få dage for kvaliteten og legen i det var så ringe men der er altid lige en velmende person der lige ska sørge for at alle gaver bliver pakket ud.

Anmeld Citér

19. april 2015

Mama85

Jeg kunne aldrig drømme om at selv gøre det på den måde, men hvis man vil undgå ting som ens barn ikke har behov for, og man ikke vil til at bytte gaver, så er det da meget en praktisk måde at få budskabet frem på  

Anmeld Citér

19. april 2015

CharlotteogMaria

Jeg forstår dem egentlig godt og det er da skrevet i en meget pæn tone?

Hold nu op alt det l*** man kan få til sitbarn i gave Legetøj som er af enormt ringe kvalitet, som ikke er alderssvarende, tøj som er for småt osv osv. Fint at være ærlig og bede om en kvittering så gaven evt kan byttes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.