Dacia stc. / skoda fabia bilvalg ??børnefamilie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
3 synes godt om
18. april 2015

Anonym trådstarter

Hej.  Det er sådan at vi har Været ude og kigge/prøvet biler en skoda fabia og en Dacia 

Nogen der ved ulemper ved en af de biler Eller noget godt om en af bilerne. 

Hvilke bil skal man mon vælge... 

(Har hørt at man ikke skal købe den Dacia. Noget med der ikke mange der vælger denne bil mærke den er en del ukendt.men ved nu ikke helt hvad jeg skal mene.. ?)))) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

IT-nørd

Ville til en hver tid købe Skoda da kvaliteten er meget bedre. 

Dacia er et discount mærke og er en spand! Der kører mange af dem i mit hjemland og jeg har aldrig hørt andet, end brok, fra de bekendte, som har bilen. 

Ofte bliver den købt pga. prisen

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

IT-nørd skriver:

Ville til en hver tid købe Skoda da kvaliteten er meget bedre. 

Dacia er et discount mærke og er en spand! Der kører mange af dem i mit hjemland og jeg har aldrig hørt andet, end brok, fra de bekendte, som har bilen. 

Ofte bliver den købt pga. prisen

Ok. Det er nemlig først nu her vi fandt ud af at der var den der bil Dacia. Men det må helt sikkert Være den vi vil vælge fra så 

Hva med skoda er det et godt mærke. 

At mælke. ... 

Anmeld Citér

19. april 2015

Mutti2B

Jeg har en Skoda Fabia combi og den er jeg rigtig glad for. Jeg kan sætte klapvognen ind i bagagerummet uden af skulle tage hjulene af (de skulle af i Toyota Avensis plus at det stadig var svært at få den ind i bagagerummet). Er det en combi (stationcar) I har kig på? Den alm Fabia har ikke så stort bagagerum. 

Anmeld Citér

19. april 2015

A.n.onym.

Dacia dumper samtlige crashtests der bliver lavet med dem - så dem ville jeg holde mig fra - Skoda er en pålidelig bil, ellers evt kig på en Seat Leon st. Dejlig bil ��

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Jeg har en Skoda Fabia combi og den er jeg rigtig glad for. Jeg kan sætte klapvognen ind i bagagerummet uden af skulle tage hjulene af (de skulle af i Toyota Avensis plus at det stadig var svært at få den ind i bagagerummet). Er det en combi (stationcar) I har kig på? Den alm Fabia har ikke så stort bagagerum. 

Vi kigger generelt på familiebil ikke stc. 

En prisklasse der hedder fra 100.000-150.000 kr. 

Og vil gerne have en bil hvor der kan Være evt et barnevognsstel i. Men mon ikke det kniber meget..

Ellers tænker vi at der skal en anhængertræk bag på bilen til barnevognstellen. Men er det en god idee.

En anden stc. Er meget dyrer. 

Anmeld Citér

19. april 2015

namaha

Anonym skriver:

Hej.  Det er sådan at vi har Været ude og kigge/prøvet biler en skoda fabia og en Dacia 

(Har hørt at man ikke skal købe den Dacia. Noget med der ikke mange der vælger denne bil mærke den er en del ukendt.men ved nu ikke helt hvad jeg skal mene.. ?)))) 

Jeg ville rigtig gerne have haft en dacia, og nådig mand var lige var og være med på den, men så kom har til at læse omkring cras testen af bilen, og der havde den bare ikke klaret sig særlig godt, (crash test - trst om hvad der sker med bilen i en ulykke) og da vi står og skal have barn ville vi jo gerne have en bil der klare sig godt i de test.

så vi endte med en Skoda fabia stc, har aldrig i mit liv været så glad for en bil, og bagagerummet er sp stort vi kan have hele barnevognen i det + andet bagage 

Anmeld Citér

19. april 2015

Mutti2B

Anonym skriver:

Vi kigger generelt på familiebil ikke stc. 

En prisklasse der hedder fra 100.000-150.000 kr. 

Og vil gerne have en bil hvor der kan Være evt et barnevognsstel i. Men mon ikke det kniber meget..

Ellers tænker vi at der skal en anhængertræk bag på bilen til barnevognstellen. Men er det en god idee.

En anden stc. Er meget dyrer. 

Jeg gav 70.000kr for min så hvis det ikke skal være en ny kan I da sagtens finde en til rimelige penge. Barnevognsstel og biler er en jungle 

Anmeld Citér

19. april 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Ville klart vælge tyskeren. Dacia er vist lige en tand hen i retningen af noget billigt skrammel

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

Vi har i langtid bestemt os for hvis vi skal have en bil. Og det skal vi have i år. Så skal det Være en helt ny bil. Men udbetalingen må man Være ved de 30 Tusind kr. 

Og Dacia som alle jer har skrevet det noget skrammel. Billig bil.   Osv... den bil holder vi så meget fra. Mange tak for jeres meninger. Har hørt det fra en anden at den bil skal  vi bare ikke købe. Men viste sandelig ikke det er noget Bras at indvisterer. Men det ved vi nu.....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.