Begyndende mave, tips og tricks måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
10 synes godt om
18. april 2015

heldyr

Hey alle! 

Er glad for at jeg er begyndt at få en rigtig gravid mave og ikke bare ser tyk ud 

jeg har døjet med ekstrem kvalme og opkastninger indtil nu (har ihvertfald ikke kastet op i 2 dage nu)! 

Jeg vil gerne i form igen efter en masse uger uden nogen form for motion... Er der nogle der har nogle gode træningstip til gravide, er medlem af fitness og min plan var bare mild styrketræning og lidt kondition ? 

Er forresten 16+6 uger! 

I må også gerne sætte billeder ind af jeres fine maver

God aften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

jenny4

Jeg har været rigtig glad for pilates og yoga. Det er også super godt at få styrket korpus, både ift at skulle bære den ekstra vægt men også til bagefter. Konditionstræning er lidt mere tricky fordi den øgede vægt gør det hårdt - men jeg gik til vandgymnastik som var super godt fordi man ikke mærker vægten i vandet.

Anmeld Citér

18. april 2015

heldyr

jenny4 skriver:

Jeg har været rigtig glad for pilates og yoga. Det er også super godt at få styrket korpus, både ift at skulle bære den ekstra vægt men også til bagefter. Konditionstræning er lidt mere tricky fordi den øgede vægt gør det hårdt - men jeg gik til vandgymnastik som var super godt fordi man ikke mærker vægten i vandet.

Det var nogle gode idéer ! Tusinde tak

Anmeld Citér

19. april 2015

Babydrøm

heldyr skriver:

Hey alle! 

Er glad for at jeg er begyndt at få en rigtig gravid mave og ikke bare ser tyk ud 

jeg har døjet med ekstrem kvalme og opkastninger indtil nu (har ihvertfald ikke kastet op i 2 dage nu)! 

Jeg vil gerne i form igen efter en masse uger uden nogen form for motion... Er der nogle der har nogle gode træningstip til gravide, er medlem af fitness og min plan var bare mild styrketræning og lidt kondition ? 

Er forresten 16+6 uger! 

I må også gerne sætte billeder ind af jeres fine maver

God aften

Har ingen ideer, men flot mave er du førstegangs gravid?  

Spekulerer også over hvad træning der er godt, så følger lige din tråd  

Anmeld Citér

19. april 2015

heldyr

Babydrøm skriver:

Har ingen ideer, men flot mave er du førstegangs gravid?  

Spekulerer også over hvad træning der er godt, så følger lige din tråd  

Tusinde tak!  

ja jeg er, og det var ikke planlagt, så har ikke haft sat mig ind i hvad der er godt og hvad der er ikke er  

Anmeld Citér

19. april 2015

Babydrøm

heldyr skriver:

Tusinde tak!  

ja jeg er, og det var ikke planlagt, så har ikke haft sat mig ind i hvad der er godt og hvad der er ikke er  

Okay, håber jeg får en lige så flot mave, når jeg er så langt henne  Ja der er godt nok mange ting at få styr på  

Anmeld Citér

19. april 2015

heldyr

Babydrøm skriver:

Okay, håber jeg får en lige så flot mave, når jeg er så langt henne  Ja der er godt nok mange ting at få styr på  

Det gør du helt sikkert

ja mon ikke! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.