OMG, alle de signaler kroppen sender...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2015

Jn81

Er som sagt helt helt nygravid og for første gang... Er 4+4 idag.... Syns godt nok det murrer noget i understellet, og googler mig til bevidstløshed om det er godt eller skidt.... De fleste steder står der at det er ganske normalt og at man sagtens kan have mens smerter osv.... Men for filan hvor er det frustrerende at det gør sådan, for som sagt... Er det godt eller skidt?!?   Kan det ikke snart blive 6/5 så vi kan komme til hjerteblinks scanning og se at der er en lille mus eller to derinde og at alt er som det skal være 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Holst85

Frunielsen81 skriver:

Er som sagt helt helt nygravid og for første gang... Er 4+4 idag.... Syns godt nok det murrer noget i understellet, og googler mig til bevidstløshed om det er godt eller skidt.... De fleste steder står der at det er ganske normalt og at man sagtens kan have mens smerter osv.... Men for filan hvor er det frustrerende at det gør sådan, for som sagt... Er det godt eller skidt?!?   Kan det ikke snart blive 6/5 så vi kan komme til hjerteblinks scanning og se at der er en lille mus eller to derinde og at alt er som det skal være 

Kender det jo alt for godt, synes jo der er mega lang tid til d.22/4 puha. Har alle symptomer men derfor er jeg pisse nervøs.. 

Hvad lå dit hcg hormon på?? 

Anmeld Citér

17. april 2015

Jn81

Holst85 skriver:

Kender det jo alt for godt, synes jo der er mega lang tid til d.22/4 puha. Har alle symptomer men derfor er jeg pisse nervøs.. 

Hvad lå dit hcg hormon på?? 

Ja det er godt nok frustrerende... Har helt vildt murren, ryster lidt, og føler lidt det hele er ved at vælte ud af mig... Forneden... Mit hcg lå på 492 på testdagen... 

Anmeld Citér

17. april 2015

S*DD

Jeg havde rigtig meget murren i underlivet de første 3 uger. Og jeg er 14+ nu.. Det er meget normalt! 

Anmeld Citér

17. april 2015

Jegkiggerpåfugle

Frunielsen81 skriver:

Ja det er godt nok frustrerende... Har helt vildt murren, ryster lidt, og føler lidt det hele er ved at vælte ud af mig... Forneden... Mit hcg lå på 492 på testdagen... 

Det var da et flot tal mit lå "kun" på 84 og jeg endte med en sund og rask dreng

Anmeld Citér

17. april 2015

stinemavepine

Havde det på samme måde! Det føltes som om jeg skulle liiige til at få min mens næsten hele den første (dvs. anden) måned.

Krydser fingre for at I ser fint hjerteblink til scanningen!

Anmeld Citér

17. april 2015

Jn81

Tak søde piger for svarene... De beroliger mig noget... Tror bare at angsten for at miste er så stor at man tolker hvert et signal der er og man er møg hamrende nervøs hele tiden... Prøver VIRKELIG at slappe af, men har det virkelig som om at jeg får min mens hele tiden... Tror først jeg slapper lidt mere af når/hvis vi ser hjerteblink den 6/5 hvilket føles som om der er en milliard år til... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.