celleforandringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2015

IngenKoPåIsen

Nogle herinde der har haft celleforandringer, på hvilket stadie og hvad blev der gjort ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

Fremad

Jep....

Jeg gik til kontrol hver måned... Set svingede lidt hvad stadie det var i... Men da det var i den sidste stadie længe forlangte jeg et kegle snit...

Jeg går til kontrol hvert år, selvom jeg har været clean siden 2008  

Anmeld Citér

17. april 2015

IngenKoPåIsen

sscm skriver:

Jep....

Jeg gik til kontrol hver måned... Set svingede lidt hvad stadie det var i... Men da det var i den sidste stadie længe forlangte jeg et kegle snit...

Jeg går til kontrol hvert år, selvom jeg har været clean siden 2008  

Okay, tak for svar

Anmeld Citér

17. april 2015

sne190810

Jeg var hele møllen igennem i vinters. 

Var til alm celleskrab, der påviste nogle celleforandringer. Fik så taget en biopsi, som bekræftede jeg havde celleforandringerne. Fik herefter et keglesnit, som gerne skulle fjerne dem, samt påviste at det var celleforandringer af type 2/stadie 2 (kan ikke huske hvordan det stod skrevet præcist) som min gynækolog havde haft mistanke om. 

Jeg skal op til kontrol, her knap 3 måneder efter, i starten af næste måned, og have foretaget et keglesnit.

spøeg endelig hvis der er noget du vil vide mere om :-) 

Anmeld Citér

17. april 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg havde celleforandringer for 5 år siden og gik lavet et keglesnit. Jeg gik til kontrol hver 3 mdr. det første år og herefter 1 gang om året i 10 år. Der har ikke været noget efterfølgende

Anmeld Citér

17. april 2015

l.kjoeller

Malunsesmutti skriver:

Nogle herinde der har haft celleforandringer, på hvilket stadie og hvad blev der gjort ved det?

Jep. Kom til gynækolog som sagde alt så fint ud og at der fantes mange hpv typer og han mente ikke der her var tale om den kræftfremkaldende type. Blev tjekket efter 6 mnd og der var de væk. Har ikke haft siden  

Anmeld Citér

17. april 2015

mortilnoahogmelina

Jep mig ... 

Fik

lavede keglesnit i sep 13. 

Jeg har desværre ikke haft andet en store blødnings problemer siden . 

Men heldigvis har jeg ikke celleforandringer mere og er sendt tilbage til alm screening igen hvert 3 år . 

Jeg havde type 3 altså den væreste . 

Anmeld Citér

17. april 2015

IngenKoPåIsen

mortilnoahogmelina skriver:

Jep mig ... 

Fik

lavede keglesnit i sep 13. 

Jeg har desværre ikke haft andet en store blødnings problemer siden . 

Men heldigvis har jeg ikke celleforandringer mere og er sendt tilbage til alm screening igen hvert 3 år . 

Jeg havde type 3 altså den væreste . 

det er også den jeg har.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.