hvornår kan jeg teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2015

silassui

jeg blev insemineret. På dag 20 i min cyklus der normal er 28 dage, skal jeg så allerede teste efter 8 dage for positivt resultat? For det jo det jeg skulle have mens.

synes det virker mærkeligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

silassui

silassui skriver:

jeg blev insemineret. På dag 20 i min cyklus der normal er 28 dage, skal jeg så allerede teste efter 8 dage for positivt resultat? For det jo det jeg skulle have mens.

synes det virker mærkeligt.

hvis andre skulle blive i tvivl er det altid på 10 dagen efter inseminationen man kan gå ud fra resten.

har lige talt med klinikken

Anmeld Citér

17. april 2015

Flødebollen

silassui skriver:

hvis andre skulle blive i tvivl er det altid på 10 dagen efter inseminationen man kan gå ud fra resten.

Ah

du tester vel 14 dage efter inseminering, da inseminering foregår 2+0 uanset hvor langt du er i din cyklus, og testdag er 4+0

Anmeld Citér

17. april 2015

Flødebollen

silassui skriver:

Men fortæller klinikken dig ikk hvornår du præcist skal teste

Anmeld Citér

17. april 2015

silassui

Men fortæller klinikken dig ikk hvornår du præcist skal teste

det har de ikke gjort, derfor jeg blev i tvivl. Nej hun sagde på klinikken at man kunne regne med resten 10 dage efter inseminationen. Men må indrømme jeg egentlig også synes det lyder mærkeligt da man jo så kun er 3 plus 4 henne. Henne men hun bad mig ringe hvis testen var positiv om 8 dage og det er præcis 10 dage efter, så har ikke hørt forkert Men hun s

Anmeld Citér

17. april 2015

Os&lilledig

Vi får ALTID 16 dage af vide  

og hvis du har fået hormon. Så test for Gud skyld ikke før, da det kan lave falske positive teste! 

Anmeld Citér

17. april 2015

silassui

Os&lilledig skriver:

Vi får ALTID 16 dage af vide  

og hvis du har fået hormon. Så test for Gud skyld ikke før, da det kan lave falske positive teste! 

Mærkeligt de fortæller noget forskelligt. Ej har ikke fået hormon men har da taget æl sprøjten. Som jeg læste i et indlæg her ku være meget længe om at komme ud af kroppen, men der ved jeg af erfaring at den maks er 5 dage om at komme ud af min krop

Anmeld Citér

17. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

Mærkeligt de fortæller noget forskelligt. Ej har ikke fået hormon men har da taget æl sprøjten. Som jeg læste i et indlæg her ku være meget længe om at komme ud af kroppen, men der ved jeg af erfaring at den maks er 5 dage om at komme ud af min krop

Den kan teste positiv i 14 dage den ægløsende sprøjte. Derfor de 16 dage. Jeg har kunne teste positiv på ovitrelle/pregnyl i op til 15 dage, andre gange kun 5 dage

Anmeld Citér

17. april 2015

silassui

Os&lilledig skriver:

Den kan teste positiv i 14 dage den ægløsende sprøjte. Derfor de 16 dage. Jeg har kunne teste positiv på ovitrelle/pregnyl i op til 15 dage, andre gange kun 5 dage

sku da mærkeligt hun så siger 10. Nå pyt. Sprøjten er allerede ude af min krop og det er kun 4 dage siden jeg tog den, men det jo som sagt meget forskelligt. Fatter bare slet ikke hun så sagde 10 dage. Prøver at teste på 10 og venter så en uge og tester igen

Anmeld Citér

17. april 2015

Os&lilledig

silassui skriver:

sku da mærkeligt hun så siger 10. Nå pyt. Sprøjten er allerede ude af min krop og det er kun 4 dage siden jeg tog den, men det jo som sagt meget forskelligt. Fatter bare slet ikke hun så sagde 10 dage. Prøver at teste på 10 og venter så en uge og tester igen

Hvilke klinik er i på..? 

I kan da prøve at teste og se hvad der sker.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.