Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
5+5 var mit HCG tal på 28500. Er det som det skal være? Hvad var jeres?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 5+5 var mit HCG tal på 28500. Er det som det skal være? Hvad var jeres?
Google evt hcg tabel. Det er super individuelt så du kan ikke måle dig med andre
Anonym skriver: Google evt hcg tabel. Det er super individuelt så du kan ikke måle dig med andre
Har jeg gjort. Derfor jeg spørger efter andres råd. Den burde max være på 10.000 i denne uge.
Andre der har haft et så højt HCG niveau 5+5?
hejsa
det er super flot tal du her og så højt så kan det være fordi der er 2 der ind
og tillykke med mave
pussekat skriver: hejsa det er super flot tal du her og så højt så kan det være fordi der er 2 der ind og tillykke med mave
Taaak åh, det spændende. Ville dog være en kæmpe overraskelse, da det er første gang
Enten er du længere hende ind du tror ellers er der to
Nu bliver jeg jo helt nervøs mit var kun 9350 i 5+5 men efter skalaen sku det vidst nok være fint nok..
anna111 skriver: Enten er du længere hende ind du tror ellers er der to
Kan jeg være længere henne hvis jeg har taget ægløsningstest og ved hvornår sidste mens dag var? :-)
Anonym skriver: Nu bliver jeg jo helt nervøs mit var kun 9350 i 5+5 men efter skalaen sku det vidst nok være fint nok..
Åh det tror jeg ikke du skal være :-) synes jo nemlig også mit er ret højt. Sidst da jeg mistede var den på 1600 i uge 6-7.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128